wa is hier gebeurt vanmiddag, der staan ier ineens zoveel topics
Aug-16-2006 16:25
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by mellow_head
Het feit da gij mij lelijk vind heeft er nix mee te maken Gaytastic.
Ik ni alleen hoor, geloof me. En uhm, hebde een B-attest gehad voor werkwoorden vervoegen in het 1ste middelbaar ofwa?
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Ik stel voor da we er allemaal inspringen en een ouderwets potje catchen !!
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
wa is hier gebeurt vanmiddag, der staan ier ineens zoveel topics
^^ simpel:
Mellow_head + Config + Enkele marginale bumps = veel threads
Aug-16-2006 16:26
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Tiger777
Tering, krak deroep...
Een heel nieuwe wereld ging net open voor mij
hehe
khad da ook eens aan de hand maar ik had men vinger nog op de control toets dus ik wist drekt hoe laat het was
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Aug-16-2006 16:27
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
vooral meloenhoofd die den engel probeert uit te hangen vind ik erover
Fuck seg, grow up kiddies. Een beetje onnozelarei van tijd tot tijd is best fun enzo, maar al die shit van de voorbije 2 weken die ik hier bijgelezen heb...
Originally posted by Jasperovitsj
Fuck seg, grow up kiddies. Een beetje onnozelarei van tijd tot tijd is best fun enzo, maar al die shit van de voorbije 2 weken die ik hier bijgelezen heb...
idd... yeaaaaaaaaah, leve TA!
Aug-17-2006 07:25
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Het is misschien een long shot, maar kent iemand toevallig een tof forum/blog in het Spaans? Het mag over vanalles gaan (zolang het een beetje interessant is), want het is vooral voor het Spaans Het Spaanse forumgedeelte hier is nogal...dood daarmee
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Aug-17-2006 11:23
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Wie even tijd heeft: even registreren op http://www.dancetour.nl en stemmen op MennoB van NLTA zodat hij zondag de warming up mag doen op de dancetour in Eindhoven.