hmm... ok soms vind ik het ook wel vervelend dat arj101 af en toe hier de boel komt onderspammen... maar kvind dat die hollanders daar opt NL-forum hem te hard aanpakken! ze maken 't te persoonlijk imo... kheb eigenlijk niet veel last van hem arjen, tip: laat het niet te fel opvallen dat je spamt post on-topic en mss moet je maar eens meer dan één woord schrijven in een post...
Dec-18-2003 02:05
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Geloof me, die thread is zo slecht nog nie... arj1o1 heeft beterschap belooft en iedereen kan eens lekker spuien... Als het aan bezoekers van andere forums op TA had gelegen was ie al lang gebanned...
Dec-18-2003 02:15
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
ach ja, ik ga nu in ieder geval wat inhoudelijker posten meer dan een woord en lekker op het onderwerp ingaan hehe, mijn meningen naar voren en tegen iedereen in
Dec-18-2003 08:09
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by arj1o1
ach ja, ik ga nu in ieder geval wat inhoudelijker posten meer dan een woord en lekker op het onderwerp ingaan hehe, mijn meningen naar voren en tegen iedereen in
Prima
En Fusion, over die sig van pooley, hebben jullie weer stiekem de Fancy van jullie zusjes zitten lezen?
Subsphere update
One of our new artists : Subsphere has already gotten some nice comments on his new release that is coming in the beginning of next year. Here's the link to some of these comments on Trance-addict : [link]Subsphere[/link]