Het stierenrennen heb ik op zich niet zo'n moeite mee, dat doen ze in de wei ook. Wat wel belachelijk is is de manier waarop die beesten daarna publiekelijk afgemaakt worden.
Even naar MDH0.3 geweest gisteren, was wel leuk, ook wat fototjes geschoten.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Sep-12-2004 19:19
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Location: Almere
zo na een maand of 4 mijn klasgenoten weer eens opgezocht erg gezellig. nu denk mijn baas dat ik tot 2 uur op school zit dus hoef ik pas om 3 uur te komen 2 uurtjes werken en hoppa weer een stage dag vol
nu ff wat zweeds knäckebröd eten
iemand een suggestie wat je daar eigenlijk op zou moeten doen?
Sep-13-2004 10:03
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
quote:
Originally posted by robin
nu ff wat zweeds knäckebröd eten
iemand een suggestie wat je daar eigenlijk op zou moeten doen?