|
Dit kwam ik net tegen:
| quote: | Dong heeft nog niets gehoord van ManUtd
17 december 2006, 13:41
Door: Yannick Van den broeke
Sir Alex Ferguson verraste enkele dagen geleden op MUTV met volgende uitspraak: "Dong Fanghzuo? Die jongen heeft zeker een kans bij onze club." Dong Fangzhuo beweert echter nog niets gehoord te hebben van Manchester United.
“Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niets van weet. Ikzelf, noch mijn manager, zijn op de hoogte van een definitieve overgang naar Manchester”, wist de Chinese international te melden op de officiële website van Royal Antwerp FC.
“Eerlijk gezegd, ik wil gewoon bij Antwerp blijven en dit seizoen nog uitdoen. Ik heb het hier uitstekend naar mijn zin en ik wil Antwerp dolgraag aan de titel in de Belgische tweede klasse helpen. Ik ben hier al te lang om dat niet te willen meemaken. Ik wil Antwerp helpen in de opmars naar eerste klasse."
“Maar als Manchester uiteindelijk anders beslist heb ik weinig keuze natuurlijk”, voegde Dong er echter nog wel aan toe. Een overgang behoort zeker tot de mogelijkheden, maar lijkt dus nog niet vast te staan.
Andy Welsh, individueel begeleider van de Mancunians op Antwerp, en Warren Joyce, hoofdtrainer bij Antwerp, werden ook aan de tand gevoeld over het vertrek van Dong. Echter ook zij bevestigden dat er momenteel nog geen enkele beslissing genomen is en dat dit pas later deze week gebeurt in Manchester zoals elk jaar het geval is in de tussenstop. |
www.voetbalprimeur.nl
___________________
www.dj-vega.net
|