|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Sh!fty
where's the booz?

Registered: May 2005
|
|
|
Aug-18-2006 20:24
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Dj LPG
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004
|
|
|
Gisteren zoals vermeld naar de factory geweest met Xilver en Nyah...
De avond begon rustig en we konden wat zitten babbelen (Xilver had zeker zijn werk met zijnen buurman denkek ). Om half 12 begon de eerste dj, DJ DO, aan zijn set voor een bijna volledig lege zaal. Z'n setje was op zich wel nog goed, ook qua technieken, maar het volk kwam pas binnen tegen dat hij bijna gedaan had.
De volgende dj die moest draaien zal de contest waarschijnlijk winnen, niet omdat hij zo goed is, maar het viel nogal op dat hij zijn truitje van garcon even inruilde voor een gewone t-shirt om zijn setje te doen... Dj Romz draait dan ook nog eens bijna wekelijks in de factory en wist dus welke muziek te spelen. Toch kreeg hij het volk niet zo heel goed mee en maakte hij enkele foutjes...
De volgende dj hadden ze beter thuis gelaten... Dj Shadow taste zowel in het duister op gebied van mixtechnieken als van muziekkeuze. Hij behaalde de ene na de andere 100% perfecte trainwreck en speelde daarbij al het volk buiten...
Dat was natuurlijk jammer voor Xilver die vlak na hem moest draaien. Hij begon zijn set redelijk hard en nogal electro getint, maar omdat het volk toch niet mee wou ging hij al snel over naar iets dat wat dichter bij z'n eigen genre aanleunde... 'Portishead - Roads' en 'cafe del mar is up in flames' waren alvast even kippevelmomenten en ook perry o'neill viel goed in de smaak!!
Daarna ben ik naar huis gegaan, dus de volgende dj's kan ik niets meer over zeggen, maar misschien laat Xilver daar nog wel iets van weten... Allesinds heeft Xilver voor mij zeker een plaats in de finale verdient en gaan we ook dan weer supporteren
Foto's volgen hopelijk door Nyah (hint hint hint )
Aug-19-2006 10:01
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 07:21.
Forum Rules: