Bloemendaal...mmmm...best leuk voor 1x per jaar, maar ik ben niet zo weg van al die zogenaamde hippe wannabe's
En daarnaast is de keus tussen of 5 minuten fietsen of een uur rijden snel gemaakt!
Nope, Scheveningen it is!
Maar met hele goede argumenten ben ik misschien nog wel om te praten, hoor!
___________________
I have fallen in love....with trance!
Aug-09-2006 15:08
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Zo hipperdepip is bloemendaal ook niet meer hoor. Kansloze boertjes zoals ik komen er ook
[edit]
welkom, ben benieuwd hoe lang je het volhoudt hier. Je hebt geluk dat een sjinees en een technoboer hier vrijwel niet meer posten
___________________
Tiėsto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Aug-09-2006 19:19
Transara
tranceaddict
Registered: Aug 2006
Location: Hamsteurdamn!
Nou, Magrec, ik laat mezelf niet zo snel ondersneeuwen en ben aardig wat gewend aan bijdehandte opmerking, dus laat maar komen, ik lust ze rauw!
___________________
I have fallen in love....with trance!
Aug-10-2006 13:05
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Location: Leuven
quote:
Originally posted by magrec
welkom, ben benieuwd hoe lang je het volhoudt hier. Je hebt geluk dat een sjinees en een technoboer hier vrijwel niet meer posten
Voor enige forum-activiteit moet je bij BeTA zijn
Aug-10-2006 14:57
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
quote:
Originally posted by Transara
Nou, Magrec, ik laat mezelf niet zo snel ondersneeuwen en ben aardig wat gewend aan bijdehandte opmerking, dus laat maar komen, ik lust ze rauw!
Om dan maar meteen met de deur in huis te vallen en te vragen wat iedereen hier gewoon wil weten:
PICS or STFU
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
Aug-10-2006 16:18
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Transara
Bloemendaal...mmmm...best leuk voor 1x per jaar, maar ik ben niet zo weg van al die zogenaamde hippe wannabe's
En daarnaast is de keus tussen of 5 minuten fietsen of een uur rijden snel gemaakt!
Nope, Scheveningen it is!
Maar met hele goede argumenten ben ik misschien nog wel om te praten, hoor!
Ik heb er een keer een zandhaai gevangen met een schepnet en er werkt echt een onwijs knap meisje achter de bar. En het is in Bloemendaal altijd 2% warmer vanwege de conditie van de ozonlaag boven Bloemendaal.
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
Originally posted by Remy D
Ik heb er een keer een zandhaai gevangen met een schepnet en er werkt echt een onwijs knap meisje achter de bar. En het is in Bloemendaal altijd 2% warmer vanwege de conditie van de ozonlaag boven Bloemendaal.
Ja, die 2% hebben me echt over de streep getrokken!
En wat moet ik met een knap meisje achter de bar? Daar word ik nou niet warm of koud van, doe mij maar een lekkere beachboy!
___________________
I have fallen in love....with trance!
Aug-11-2006 11:16
Loraine
Former Trance Chica
Registered: Oct 2004
Location: A'dorp
quote:
Originally posted by MikeVee
Voor enige forum-activiteit moet je bij BeTA zijn
Dat weet mijn lieve collega ook
Maar welkom Saar ! Wel lekker blijven plakken he
Last edited by Loraine on Aug-11-2006 at 12:06
Aug-11-2006 11:43
Transara
tranceaddict
Registered: Aug 2006
Location: Hamsteurdamn!
quote:
Originally posted by Loraine
Dat weet mijn lieve collega ook
Maar welkom Saar ! Wel lekker blijven plakken he
nein, nein, keine zimmer frei! LOL
___________________
I have fallen in love....with trance!
Aug-11-2006 12:34
Transara
tranceaddict
Registered: Aug 2006
Location: Hamsteurdamn!
quote:
Originally posted by Chicane
Om dan maar meteen met de deur in huis te vallen en te vragen wat iedereen hier gewoon wil weten:
PICS or STFU
Steeling somebody's line, baby? Be original!
PICS are on the way....
___________________
I have fallen in love....with trance!