Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Ik hoorde net op 538 dat de 'theme' van TiC Cor fijneman - Venus (tiesto rmx) was..

Heb er zin in.. Moet nog ff kijken hoe ik er heen ga en met wie, maar dat gaat vast wel goed komen.. Remco?

(Y)

Old Post May-09-2003 14:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by kreischer2000
maar die 2.50 is retour. en dan vraag k me nog 1 ding af, zon groot voetbalstadion zonder station ernaast

LOL, tja goeie vraag...... zal voorlopig ook niet komen als ik zo om me heen kijk, en ach, je weet hoe het gaat met de club die in het gelredome speelt (....)

Old Post May-09-2003 14:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by HBtje
LOL, tja goeie vraag...... zal voorlopig ook niet komen als ik zo om me heen kijk, en ach, je weet hoe het gaat met de club die in het gelredome speelt (....)

Het Gelredome ligt gewoon veel te ver van het spoor af..
De pendelbussen die ingezet worden zijn meestal wel voldoende en gratis voor mensen met een clubkaart (bij wedstrijden van Vitesse dan)
Maar het Gelredome ook goed bereikbaar met de gewone stadsbussen!

Old Post May-09-2003 15:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

I want to know what's the weather like so I found this website : http://www.weer.nl/
I think 'Morgen' means tomorrow, don't I?
Does the weather forecast correct?

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post May-09-2003 16:09  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Wij 3-en zijn half negen bij de Mac maar vast eerder in Arnhem!

Bram...Marcel..Flipper..meeten?

nr is 0612321716

Old Post May-09-2003 16:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Even geknipt en geplakt van het tiësto.com forum, maar dit artikel stond vandaag in het AD:

Het geheim van dj Tiësto

Als eerste dj ter wereld treedt hij solo op in een stadion: Tiësto. Waarom is de man uit Breda de beste dj van de wereld - of is hij helemaal niet zo briljant als hij lijkt? Zes muziek-experts aan het woord.

Dinand Woesthoff, zanger van Kane, treedt op met Tiësto in Gelredome:
"Zijn naam viel me op toen hij die remix van Delerium maakte. Dat is een van de weinige dansnummers die de tand des tijds zal doorstaan, net als Go van Moby of Children van Robert Miles. Hoe vaak je die platen ook draait: het blijft helemaal te gek. Dat is het geheim van een geweldig liedje. Het is knap in elkaar gezet. We moeten met z'n allen trots zijn dat Tiësto de beste dj van de wereld is. Met verkiezingen vergelijk je meestal appels met peren, maar als hij de meeste stemmen krijgt, is hij dus de terechte nummer één."

Tom Holkenborg, Junkie XL:
"We hebben vorig jaar samen het nummer Obsession voor zijn soloplaat gemaakt. Thijs is een heel warm en prettig persoon, en is dat ook gebleven nadat het succes zich aandiende. Muzikaal gesproken zit we op een iets andere lijn. Wel heeft hij, net als ik, heel lang tegen de stroom in gezwommen. Er was soms kritiek op zijn muzikale aanpak. Hij heeft zich daar nooit door van de wijs laten brengen. Nu wordt hij daarvoor beloond. Ik gun hem zijn succes van harte. Hij heeft er hard voor gewerkt."

Roger Oliveira, dance-programmeur Nighttown in Rotterdam:
"Tiësto is baanbrekend geweest voor de dj's in Nederland. Tien jaar geleden werden Hollandse dj's uitgelachen. Ze waren hier wereldberoemd, maar kregen zelden een uitnodiging vanuit het buitenland. Je moet je onderscheiden en daar blinkt Tiësto in uit. Kijk, de zanger van de Skihut is heel goed, maar André Hazes krijgt de Arena vol. Zo werkt het ook in de danswereld. Er zijn een heleboel goede dj's, maar Tiësto is een toffe jongen, maakt goede platen, heeft het publiek op zijn hand én levert een constante kwaliteit. Dan word je overal ter wereld gevraagd."

Ferry Maat, Soulshow/Radio 10:
"Ik vind het echt een fenomeen dat een dj zoveel kaartjes verkoopt. Dat was vroeger niet denkbaar. Eerlijk gezegd ken ik de muziek van Tiësto niet, alleen zijn naam komt me bekend voor. Maar als je zoveel kaarten verkoopt, dan heb je toch wel iets bereikt. Zijn muziek is denk ik een trend. Reggae is op dit moment uit, maar kan volgend jaar weer helemaal terug zijn. Zo'n golfbeweging heeft de dansmuziek ook. Hij zit nu in de top."

Eddy de Clercq, dj die house introduceerde in Nederland:
"In Noorwegen ontdekte ik een paar jaar geleden dat hij ontzettend populair is. De kinderen vielen onderhand flauw als je zijn naam noemde. Zijn muziek spreekt een jong publiek aan. Het is catchy en heel commercieel. Dat spreekt mij niet aan. Ik mis de groove. Het is eendimensionaal, plat, zonder onderlaag. Het is niet verrassend dat een dj een stadion volspeelt. De dansmuziek zit na 20 jaar diep in de samenleving geworteld. Ik vind het een positieve ontwikkeling voor de dance en ben blij dat een enthousiaste, jonge man zoals Tiësto met liefde voor het vak dat voor elkaar krijgt. Zijn inzet waardeer ik ten zeerste."

Ferry Corsten, dj/producer alias System F/Gouryella, werkt met Tiësto:
"Hij maakt de juiste platenkeuze - voelt het publiek heel goed aan. Tijs draait gevoelsplaten die bij een grote groep aanslaan. Bovendien staat er een echte persoonlijkheid achter de draaitafels. Dat heb je van nature, of niet. Hij heeft natuurlijk ook het geluk dat trance wereldwijd een belangrijke muzieksoort is. Het is wel zo dat de stijl zich om hem heen heeft ontwikkeld. Tijs is een voorloper geweest. In het buitenland is dit concert volgens mij nog niet heel bekend. Het is in ieder geval een geweldig visitekaartje."

Bron: AD

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Last edited by Djeebie on May-09-2003 at 17:58

Old Post May-09-2003 17:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Wij 3-en zijn half negen bij de Mac maar vast eerder in Arnhem!

Bram...Marcel..Flipper..meeten?

nr is 0612321716

Nummer van je heb ik Josta
Maareh..wij zijn er dus wat eerder. En bij welke Mac bedoel je, de Mac bij het Gelredome zelf?? Dan ben je wel vroeg bij het stadion. En hoe zit het met de meeting van de GTA's?? Alles loopt door elkaar

Old Post May-09-2003 17:23 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by _greggy_
I want to know what's the weather like so I found this website : http://www.weer.nl/
I think 'Morgen' means tomorrow, don't I?
Does the weather forecast correct?

yes morgen means tomorrow

tomorrow is a bit cloudy with sunshine through it, maybe a little bit of rain. temperature is 15-18 degrees

Old Post May-09-2003 17:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Switch
yes morgen means tomorrow

tomorrow is a bit cloudy with sunshine through it, maybe a little bit of rain. temperature is 15-18 degrees

Thanks

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post May-09-2003 17:46  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Disney
Extremist!

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by TranceRulez
oh yeah... hope they will broadcast the whole set like those 7 hours on 02-02-02 from DD...

CU there!

That wasn't the whole set

The complete solo was 9 hours!!!

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik hoorde trouwens vandaag op Radio 538 (ik geloof bij Van Inkel) dat het eerst de bedoeling was dat ... (Maxi Jazz???) van Faithless zou komen, maar dat dat niet doorging omdat hij op 10 mei niet kon komen. Tiësto wilde in de toekomst ook een soort van Faithless idee op de planken neerzetten. Hij is volgens mij wel fan van Faithless.

Jammer dat dit niet doorgaat, zou super zijn geweest

Old Post May-09-2003 18:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Disney Click here to Send Disney a Private Message Add Disney to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Zoow morgen nog 1 dagje werken van 0600-1300 helaas Maar daarna ben ik er helemaal klaar voor. Vollooppp veel zin.

Hoe duur zou een taxi van CS naar geldredome kosten???

Old Post May-09-2003 19:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Kut man ik moet ook werken van 6:00 tot 14:30. En daarna ff uurtje Squashen En dan 2 uurtjes slapen en dan ff rijden en dan gaan ik:

LOS!!!!!!!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-09-2003 19:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFEMALE Vocal - Nat Monday - Waiting - Which Mix? [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMichel de Hey & M.I.R.K.O - 5th Business Day (Nic Fanciulli Remix) [2011]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:53.

Forum Rules: