Ga het hier maar even posten, aanstaande zondag, 16h00, maak ik mijn grote ETN.FM debuut. Mijn set zal te horen zijn in 'Sunday Soundscapes'.
Apr-08-2005 19:48
Blue Sky 99
Tomas Neil
Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Ga het hier maar even posten, aanstaande zondag, 16h00, maak ik mijn grote ETN.FM debuut. Mijn set zal te horen zijn in 'Sunday Soundscapes'.
Setje zal pas volgende week uitgezonden worden
Apr-10-2005 18:53
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
ik heb u paar keer gemaild voor Rising Stars in April, maar heb nooit antwoord gehad, denk dat Freezel u nu teruggemaild heeft (voor mei)
Antidote heeft ook een show op ETN nu Elke 1e en 3e woensdag van de maand om 18:00
Apr-10-2005 21:20
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
^ Damn, en stiekem kan die helemaal niet goed mixen...:s
Tegenwoordig volstaat een naam als producer al om een dikke show te krijgen, je hoeft zelfs nog helemaal niet goed te kunnen draaien. Geen gunstige evolutie als je het mij vraagt, want goeie Dj's die wél kunnen draaien (maar jammer genoeg geen producties achter hun naam hebben staan) komen gewoon niet meer aan de bak
Nu ja, hij zal wel beteren, en hij staat altijd garant voor de nieuwste Bonzai-promo's!
Ik zag het staan in onze database en heb welgeteld 1 setje van hem/hen gehoord in GDJB tijd terug. Setje was toen wel ok.
Wat je zegt klopt inderdaad. Als je tegenwoordig producties achter je naam hebt staan, wordt gevraagd of je automatisch ook sets wilt doen, terwijl in sommige gevallen die bepaalde persoon niet of nauwelijks draait.
Ik heb al eerder geprobeerd om voor personen zoals jij iets te kunnen regelen op ETN op het progkanaal, helaas nog zonder succes, maar who knows voor de toekomst
Apr-10-2005 21:47
Blue Sky 99
Tomas Neil
Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by FredNova
ik heb u paar keer gemaild voor Rising Stars in April, maar heb nooit antwoord gehad, denk dat Freezel u nu teruggemaild heeft (voor mei)
Klopt, maar aangezien ik een demo moest insturen en maar twee dagen tijd er meer voor had én net dat weekend aan zee doorbracht heb ik het zomaar gelaten Ondertussen mail gehad en reply aan't sturen voor mei