Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by Partyhardy!
De eerste plaat die je hoort Living the Dream (Dekay remix) is nog de laatste plaat van Steve Gerrard!
bij 13 minuten is Pole Folder - Salvation On Slavery Sins (Nick Muir Mix)
bij 55 minuten Vector 13 - God has lost its soul (Original)
toch wel een lekker setje als ik hem zo terug hoor! Thanks spaceboss!
Apr-28-2005 18:19
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Op www.djmixes2k.com, de bittorent sectie daarvan, staat de nieuwe set van Six4Eight oftewel Eelke Kleijn. De meeste mensen hier kennen hem wel dacht ik.
Vorige set van hem die ik hoorde was echt steengoed en heeft weken aangestaan, dus nu is er weer een leuke nieuwe!
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
May-01-2005 19:41
magrec
Kleinenberg addict
quote:
Originally posted by sndh
die postte ik in de post erboven al
ahzo ik zie het nu pas hehe
(alle eer gaat dus uit naar sandah )
May-01-2005 19:44
SnuggLe
drs. Betweter
James Holden begint bij mij echt steeds verder in achting te dalen..... Waarom? Neem nou DEZE set (die uit twee delen bestaat, dus hier ook staat), en ook een setjes wat ik laatst van hem had. Echt altijd dezelfde nummers! Hoevaak per jaar vernieuwd hij zijn platentas? Of zit er een groot slot op die hij alleen mag openen op feesten? Out @ Night komt weer voorbij, netzoals Safari. Leuke plaatjes op zich, maar hij teert wel steeds op dezelfde platen...
Beetje jammer toch.....
Ben ik de enige die die mening toebedeeld is, of hebben meer mensen het idee dat Holden niet echt vernieuwd?
May-01-2005 19:55
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by magrec
ahzo ik zie het nu pas hehe
(alle eer gaat dus uit naar sandah )
haha far too kind
ben het wel met snuggie eens, holden moet duidelijk zijn platentas eens gaan vernieuwen, en weer eens een BC release erdoorheen drukken. Eind vorig jaar kwamen ze lekker snel echter mekaar maar na Dextro was t tijden stil. Nu komt Extrawelt - Soopertrack of zo uit, en die vind ik helemaal niets. Nathan released ook niets op BC blijkbaar...The MFA anyone?
Hoop dat ie van de zomer weer wat vette platen uit zijn tas tovert, want om nu nog steeds britters te horen....
May-01-2005 20:15
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by sndh
haha far too kind
ben het wel met snuggie eens, holden moet duidelijk zijn platentas eens gaan vernieuwen, en weer eens een BC release erdoorheen drukken. Eind vorig jaar kwamen ze lekker snel echter mekaar maar na Dextro was t tijden stil. Nu komt Extrawelt - Soopertrack of zo uit, en die vind ik helemaal niets. Nathan released ook niets op BC blijkbaar...The MFA anyone?
Hoop dat ie van de zomer weer wat vette platen uit zijn tas tovert, want om nu nog steeds britters te horen....
Tja, deze discussie is inderdaad al tijden aan de gang over holden. Maar volgens mij wil holden een unieke sound neerzetten. Ik denk dat hij daarvoor naar zijn mening te weinig goeie platen heeft en dus elke keer dezelfde platen blijft draaien. Ook om zijn border community sound te supporten. De reden dat er de laatste tijd weinig te doen was bij BC kwam door het feit dat James druk bezig is met zijn EP. Deze schijnt bijna af te zijn en zoals het er nu naar uitziet wordt het [BC009] James Holden - My EP met daarop 6 tracks. Maar dat neemt niet weg dat holden als 'lui' bekent staat bij de mensen die hem kennen dus je weet het maar nooit.
Wat Nathan Fake betreft, hij heeft al een compleet album klaarliggen. Het is nu aan holden om dat album een release te geven. The MFA zijn ook druk met nieuwe producties en remixes. Vorige week is hun remix van Ellen Allien - Magma uitgekomen.
En wat betreft BC008, ik vinnem best wel relaxed. Met name de A-side, de B trekt me niet zo. Maar HIER een sample van 'Soopertrack' voor de mensen die hem nog niet kennen.
May-02-2005 11:54
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001