|
|
|
|
 |
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Great, nu ligt het weer aan de progheads...
Ik ben in het begin absoluut vriendelijk geweest, en zijn osts waren gewoon grappig. Maar dan begint hij een beetje arrogant te doen, ons als amateurs bestempelen zichzelf constant tegen te spreken en allerlei crap te verkopen...Moeten we dan gewoon vriendelijk lachen en ja-knikken? We gave him the chance, but he decided to not take it... |
Nee... De meeste posts vallen wel mee, vooral de laatste page hier, maar sommige mensen zijn echt nasty tegen 'm. En ik bedoelde t niet op de progheads alleen ook. Maar op dit forum heerst wel een don't touch prog sfeertje en wordt er een beetje neerbuigend over trance gedaan (nu heb ik daar weinig last van, want ik weet al dat jullie gewoon respect voor elkaar hebben, maar naar buiten toe, en naar nieuwe gebruikers toe dus komt het toch wat anders over), dus ik kan me best voorstellen dat newbies een beetje moeite hebben hier en wat tijd nodig hebben om zich aan te passen. Maar ga m dan niet nog eens extra in de weg staan. Doe gewoon een beetje relaxed... En als X-Tune dan woorden heeft met iemand, spring er dan niet met zn allen als een stelletje hondsdolle hyena's bovenop...
|
|
Mar-05-2005 17:16
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002
|
|
|
Mar-05-2005 20:55
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 03:44.
Forum Rules: