En zit al 2 jaar op t.nu de wijsneus uit te hangen, en nu hier. Maar de Beta Party was wel z'n eerste trance feestje. Der klopt iets niet in da plaatje.
Aug-07-2006 12:32
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Een weekje suspension zal hem wel deugd doen; zelfs mellowhead is voor minder de laan uitgestuurd geweest
Aug-07-2006 12:34
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Ik snap eigenlijk het probleem niet, ik heb ConFig hier nog niemand zien beledigen of uitdagen. Alleen wordt er als hij iets post dat min of meer voor discussie vatbaar is meteen met scherp gereageerd en dan zijn we vertrokken.
Mss lees ik de juiste topics niet of zie ik posts over het hoofd maar verder zie ik toch niets.
Aug-07-2006 12:47
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by Devilex
Ik snap eigenlijk het probleem niet, ik heb ConFig hier nog niemand zien beledigen of uitdagen. Alleen wordt er als hij iets post dat min of meer voor discussie vatbaar is meteen met scherp gereageerd en dan zijn we vertrokken.
Mss lees ik de juiste topics niet of zie ik posts over het hoofd maar verder zie ik toch niets.
Idd
Iedere keer als er hier een nieuweling aanklopt die niet direct 100% in het plaatje past, wordtie overspoeld met flames van oudere gebruikers. Zo gaat het al lang, dit is niet de eerste keer... En wat dat betreft geef ik ConFig gelijk dattie lekker rond blijft hangen. De aanhouder wint zullen we maar zeggen, kijk maar naar mellow_head bvb.
En ftr, mellow_head was niet voor minder weggestuurd
diddi, wat verwacht je nou eigenlijk dat benny zou doen alsie terug was?
Aug-07-2006 13:07
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
Gewoon ff orde op zaken stellen... Wat post'jes naar de Off topic thread verplaatsen bv.
Aug-07-2006 13:09
eieregooie
Perceptions
Ik dacht dat er juist zo'n groot probleem was met het offtopic thread?
Ik meen me te herinneren dat je daar ook om benny riep?
Aug-07-2006 13:10
Push2005
Sidechain'd
quote:
Originally posted by eieregooie
Iedere keer als er hier een nieuweling aanklopt die niet direct 100% in het plaatje past, wordtie overspoeld met flames van oudere gebruikers.
Nogal logisch: elke gebruiker is ouder dan een nieuweling
Aug-07-2006 13:12
eieregooie
Perceptions
Originally posted by Push2005
Nogal logisch: elke gebruiker is ouder dan een nieuweling
En dus moet er maar geflamed worden?
Aug-07-2006 13:13
Push2005
Sidechain'd
quote:
En dus moet er maar geflamed worden?
Ik had het over uw zin; nie over de inhoud
En nee, ik ken amper nieuwe gebruikers die geflamed werden... Ik ken ook geen nieuwe gebruikers die 30 posts per dag maken vol zever en zo de grote jan komt uithangen.
Meeste mensen houden zich wat 'low profile' in het begin om de werking van het forum beter ge begrijpen.
Overigens zijn er ook genoeg die zich stoorden aan die hele interventie van jou en Loraine in verschillende topics; vroeger deed je da toch niet . Nogal wiedes dat je config zn kant kiest aangezien je zelf onnozel hebt zitten doen
Das u nie kwalijk genomen omda get gestopt zijt; maar den anderen deed constant door.
Ik zeg nu maar wat vele gebruikers denken, je kan het misschien lullig vinden maar het is hier nog steeds anders dan NLTA
En hij mag dan misschien wel blijven, een 2de kans op een eerste indruk krijg je toch niet. Das het laatste dak erover kwijt wou.
Aug-07-2006 13:23
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
quote:
Ik dacht dat er juist zo'n groot probleem was met het offtopic thread?
Ik meen me te herinneren dat je daar ook om benny riep?
dat was om een andere reden dacht ik...
Aug-07-2006 13:24
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by Push2005
..en zo de grote jan komt uithangen.
maar den anderen deed constant door.
1. geef me eens 3 posts waar ik de grote jan heb uitgehangen en me beter voordeed als de rest. zoek maar goed. 'Den anderen' heeft een naam ook btw.
2. doordoen met wat? kheb de laatste dagen nix van zever gepost, men enige replies hier waren over et belachelijk geflame aan mijn adres. Als ik zever heb gepost was het in de off-topic aka 'zeverthread'.
Een eerste indruk op een forum is totaal van geen belang, tis een IRL indruk die telt. en dan nog zijn er veel mensen die later van gedacht veranderen.