Originally posted by Remy D
Uiteraard ik zie 't nu al voor me. maar ik ben gelukkig een hele beschaafde jongen en gedraag me altijd netjes dus zal niet in details treden
Dat zeggen ze nu allemaal! maar ondertussen.....
Ach, ik zeg altijd maar: "A dirty mind is a joy forever!"
Aug-11-2006 14:08
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Transara
Dat zeggen ze nu allemaal! maar ondertussen.....
Ach, ik zeg altijd maar: "A dirty mind is a joy forever!"
Dan ben jij dus een heel wijs meisje
Aug-11-2006 20:07
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by Transara
Steeling somebody's line, baby? Be original!
PICS are on the way....
Kijk, zulke members zien we hier nu graag.. niet lullen maar doen! Nu nog een beetje relnichten hier en je hoort gelijk tot de grootste trancefamilie van Nederland. Laat die progressievelingen hier maar lekker hun azijn ergens anders tegen aan pissen, alhoewel.. een lekker forumrelletje kan heus geen kwaad
Aug-11-2006 20:07
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by magrec
Zo hipperdepip is bloemendaal ook niet meer hoor. Kansloze boertjes zoals ik komen er ook
[edit]
welkom, ben benieuwd hoe lang je het volhoudt hier. Je hebt geluk dat een sjinees en een technoboer hier vrijwel niet meer posten
ik ben er nog, hoor
Aug-13-2006 08:48
magrec
Kleinenberg addict
quote:
Originally posted by Opti
ik ben er nog, hoor
Goedzo!
Aug-13-2006 09:45
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Chicane
Laat die progressievelingen hier maar lekker hun azijn ergens anders tegen aan pissen, alhoewel.. een lekker forumrelletje kan heus geen kwaad
Zitten jullie daar nu nog over te zeiken? Prachtig. Snap werkelijk niet wat jullie nog vet aan trance vinden, kleutermuziek
Aug-13-2006 11:00
ZZandirt
Checkmate
Registered: Jun 2005
ach prog is ook wel leuk..., alleen dat publiek!!
omhooggevallen ex-trance-nerds, die de hoeveelheid melodie en beats niet meer aankonden.... stelletje latente trancenichtuhh!!!
zoiets?
Aug-13-2006 11:34
magrec
Kleinenberg addict
quote:
Originally posted by Partyhardy! Zitten jullie daar nu nog over te zeiken? Prachtig. Snap werkelijk niet wat jullie nog vet aan trance vinden, kleutermuziek
Ik zal ze dan maar niet vertellen dat je nog naar een armada feestje bent geweest op ibiza