Pre-meeting!
Tiësto in concert pre-meeting!!
Degenen die voor Tiësto nog willen meeten en wat willen eten zijn bij mij thuis welkom!! Je kan vanaf 19:30 uur komen, wil je eerder komen laat het dan maar ff weten.
Ik heb 13 stoelen in huis en 5 kratten bier waar men op kan zitten, dan zit de boel ook wel stampvol 
Het lijkt me wel een goed plan als we bij Dominios een aantal Pizza's bestellen.
Kijk HIER alvast voor het aanbod 
Als ik nog wat te drinken in huis moet halen moet je het maar ff laten weten ('t is goedkoper als ik wat haal dan het te laten bezorgen)!!
Waar woont Flipper:
Gelderse Rooslaan 35-1 [6841BC]

Met de bus kan je er op twee verschillende manieren komen, namelijk met lijn 2 die stopt het dichtst bij of je neemt een andere lijn en stapt uit bij de Bandijk en loopt een stukkie naar m'n flatje. De bussen die bij de Bandijk stoppen zijn (geloof ik):
Lijn 5 (richting De laar Oost)
Lijn 7 (richting Rijkerswoerd)
Lijn 44 en lijn 88
Ik heb liever niet dat er binnen gerookt of geblowd wordt, dit kan je buiten doen als je wil 
___________________
Last edited by Flipper01 on May-10-2003 at 10:10
|