|
| quote: | Originally posted by basvh
please STFU, ik sta al zn 4 jaar op hq areas bij elk udc feest en dit was de eerste keer dat er wat gebeurde. Dus praat niet over dingen waar je totaal geen verstand van hebt! |
Ben ik het wel mee eens. Het is gewoon domme pech dat dat stelletje losers dat zichzelf 'voetbalsupporter' noemt nu toevallig van het HQ-type muziek houdt en dus bij die area stond en daar rotzooi heeft lopen trappen. Als 't allemaal AvB-fans waren geweest hadden ze de Armada-tent afgebroken 
Daar zou je tegenin kunnen brengen dat het dan wel weer 'typisch' is dat voetbalsupporters van hardhouse (*) houden, maar die discussie ga ik niet aan. Ieder z'n ding. Als je per se graag een bepaald type mensen wil beschuldigen van dit soort dom gedrag dan zou ik de 'voetbalsupporter' noemen en niet de 'hardhouse-fan'.
Heb van heel die matpartij zaterdag werkelijk niets meegekregen en heb 't maandagochtend pas in de krant gelezen. Dus zo'n enorme ophef als er nu over gemaakt wordt lijkt me ook een beetje overbodig.
PS (*) Lees voor "hardhouse" ook "hardtrance", "hardstyle" of iets anders indien nodig, want ik ben totaal niet thuis in die richting en zeg nu misschien iets dat niet klopt dus plz don't flame me