Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Dahl
Gosskör De var något nytt. Har aldrig haft erfarenheten av ett sådant uppvaknande. Idag blev de ett uppvaknande utav en blackhawk som hade bestämt sig för att hoovra precis ovanför min barrack där jag sover. Mindre roligt när man inte har fått mkt sömn...
Hade gärna bytt ut den emot en gosskör istället, hoho.

Just nu håller Bush mig vaken med sitt tal om mexikanskagränsen...snacka om att ordbajsa...

Gosskör låter onekligen bättre än en Blackhawk eller Bushs tal :P

Själv satt jag uppe alldeles för länge i natt och MSNade bort min tid med en flicka (Som allt för många gånger förr)

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post May-23-2006 12:05  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by DjAviander
Gosskör låter onekligen bättre än en Blackhawk eller Bushs tal :P

Själv satt jag uppe alldeles för länge i natt och MSNade bort min tid med en flicka (Som allt för många gånger förr)

Det är alltid bra att MSNa bort sin tid med oss flickor

Jag är nyss hemkommen från en mycket underlig studentskiva. Jag har träffat på dom som jag egentligen trodde var dom sista jag skulle träffa ungifär...
Som någon av mina lärare sa, så kul som ni har nu kommer nu aldrig ha igen. Det kanske stämmer...

Old Post May-27-2006 02:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Pjox
Jag är nyss hemkommen från en mycket underlig studentskiva. Jag har träffat på dom som jag egentligen trodde var dom sista jag skulle träffa ungifär...
Som någon av mina lärare sa, så kul som ni har nu kommer nu aldrig ha igen. Det kanske stämmer...

Haha! Visst var studenten riktigt riktigt kul, men det där var väl lite väl deprimerande sagt av läraren?

Nu ska jag iväg o skriva tenta! Sen väntar ett 13 veckors sommarlov

Old Post May-27-2006 05:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nemesis44
ZZZZZzzzzzz.....

Registered: Aug 2003

Two NYE club gigs and an after party... it's about 13:05 here in the UK...
Probably time to go to bed...

Nem

Old Post Jan-01-2008 13:05  United Kingdom
Click Here to See the Profile for Nemesis44 Click here to Send Nemesis44 a Private Message Visit Nemesis44's homepage! Add Nemesis44 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Nemesis44
Two NYE club gigs and an after party... it's about 13:05 here in the UK...
Probably time to go to bed...

Nem

Yeah, it sucks to be a dj!

www.laszlo.se

Old Post Jan-01-2008 15:21 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nemesis44
ZZZZZzzzzzz.....

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Laszlo
Yeah, it sucks to be a dj!

He he, verkligen...
Får nästan försöka att skriva lite på svenska, nyttigt för mig. Jag ser att du spelar ute en hel del nu. Najs!

Har du börjat att producera då? It's about time if not wouldn't you say?

Nem

Old Post Jan-01-2008 15:28  United Kingdom
Click Here to See the Profile for Nemesis44 Click here to Send Nemesis44 a Private Message Visit Nemesis44's homepage! Add Nemesis44 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by Nemesis44
He he, verkligen...
Får nästan försöka att skriva lite på svenska, nyttigt för mig. Jag ser att du spelar ute en hel del nu. Najs!

Har du börjat att producera då? It's about time if not wouldn't you say?

Nem

It would be about time, men företaget tar upp det mesta av min vakna tid just nu

www.laszlo.se

Old Post Jan-01-2008 15:41 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Snowave goes Zombie!!! =P

Vad ska man göra!? Jag har vart vaken nu 2 dygn på raken.
Allt jag vill göra är att sova.... men jag hör musik ihuvudet som gör att jag kan inte somna...... Endless tunes......

Old Post Jan-02-2008 15:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ecccc
tranceaddict

Registered: Mar 2004

Ja, då var man tillbaks till trancen efter något år där man forskat kring andra genrer. Men galet va man inte kunde somna igår natt bara för att man skulle lyssna på en låt. Låter är iofs gammal. Men sjukt härlig. Det var repeat i 2 timmar innan man till slut inte orkade mer fysiskt. Sen ville man bara ha mer av låten.. så det tog ytterligare en timme att somna pga abstinensen som uppstod... Skumt att detta bara händer med trancen, inte att man är uppe sent men att man måste lyssna

Old Post Jan-05-2009 13:46  Norway
Click Here to See the Profile for ecccc Click here to Send ecccc a Private Message Add ecccc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by ecccc
Ja, då var man tillbaks till trancen efter något år där man forskat kring andra genrer. Men galet va man inte kunde somna igår natt bara för att man skulle lyssna på en låt. Låter är iofs gammal. Men sjukt härlig. Det var repeat i 2 timmar innan man till slut inte orkade mer fysiskt. Sen ville man bara ha mer av låten.. så det tog ytterligare en timme att somna pga abstinensen som uppstod... Skumt att detta bara händer med trancen, inte att man är uppe sent men att man måste lyssna

Nej då, det händer inte bara med trance. Senaste låten jag inte kunde sluta lyssna på utan malde igenom en hel dag i utan avbrott var nog Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance wiv me. Nästa dag var begäret efter den inte lika stort

www.laszlo.se

Old Post Jan-05-2009 16:00 
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

Varfor ar jag fortfarande uppe?

Ptja - FOR ATT JAG AR PA ANDRA SIDAN JORDEN!

NZ<3

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Jan-06-2009 04:26  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fe_maLe
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2005
Location: its complicated..san diego &[[Orange county]]##OCTA#14

vart e allt folk ??

Old Post Jan-08-2009 23:55  Sweden
Click Here to See the Profile for fe_maLe Click here to Send fe_maLe a Private Message Add fe_maLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > varför är jag fortfarande uppe?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 [73] 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTimo Maas #2 [2005] [10]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBryan Zentz - "By The Code" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:36.

Forum Rules: