Originally posted by Dahl
Gosskör De var något nytt. Har aldrig haft erfarenheten av ett sådant uppvaknande. Idag blev de ett uppvaknande utav en blackhawk som hade bestämt sig för att hoovra precis ovanför min barrack där jag sover. Mindre roligt när man inte har fått mkt sömn...
Hade gärna bytt ut den emot en gosskör istället, hoho.
Just nu håller Bush mig vaken med sitt tal om mexikanskagränsen...snacka om att ordbajsa...
Gosskör låter onekligen bättre än en Blackhawk eller Bushs tal :P
Själv satt jag uppe alldeles för länge i natt och MSNade bort min tid med en flicka (Som allt för många gånger förr)
May-23-2006 12:05
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
quote:
Originally posted by DjAviander
Gosskör låter onekligen bättre än en Blackhawk eller Bushs tal :P
Själv satt jag uppe alldeles för länge i natt och MSNade bort min tid med en flicka (Som allt för många gånger förr)
Det är alltid bra att MSNa bort sin tid med oss flickor
Jag är nyss hemkommen från en mycket underlig studentskiva. Jag har träffat på dom som jag egentligen trodde var dom sista jag skulle träffa ungifär...
Som någon av mina lärare sa, så kul som ni har nu kommer nu aldrig ha igen. Det kanske stämmer...
May-27-2006 02:32
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
quote:
Originally posted by Pjox
Jag är nyss hemkommen från en mycket underlig studentskiva. Jag har träffat på dom som jag egentligen trodde var dom sista jag skulle träffa ungifär...
Som någon av mina lärare sa, så kul som ni har nu kommer nu aldrig ha igen. Det kanske stämmer...
Haha! Visst var studenten riktigt riktigt kul, men det där var väl lite väl deprimerande sagt av läraren?
Nu ska jag iväg o skriva tenta! Sen väntar ett 13 veckors sommarlov
May-27-2006 05:21
Nemesis44
ZZZZZzzzzzz.....
Registered: Aug 2003
Two NYE club gigs and an after party... it's about 13:05 here in the UK...
Probably time to go to bed...
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Nemesis44
He he, verkligen...
Får nästan försöka att skriva lite på svenska, nyttigt för mig. Jag ser att du spelar ute en hel del nu. Najs!
Har du börjat att producera då? It's about time if not wouldn't you say?
Nem
It would be about time, men företaget tar upp det mesta av min vakna tid just nu
Vad ska man göra!? Jag har vart vaken nu 2 dygn på raken.
Allt jag vill göra är att sova.... men jag hör musik ihuvudet som gör att jag kan inte somna...... Endless tunes......
Jan-02-2008 15:59
ecccc
tranceaddict
Registered: Mar 2004
Ja, då var man tillbaks till trancen efter något år där man forskat kring andra genrer. Men galet va man inte kunde somna igår natt bara för att man skulle lyssna på en låt. Låter är iofs gammal. Men sjukt härlig. Det var repeat i 2 timmar innan man till slut inte orkade mer fysiskt. Sen ville man bara ha mer av låten.. så det tog ytterligare en timme att somna pga abstinensen som uppstod... Skumt att detta bara händer med trancen, inte att man är uppe sent men att man måste lyssna
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by ecccc
Ja, då var man tillbaks till trancen efter något år där man forskat kring andra genrer. Men galet va man inte kunde somna igår natt bara för att man skulle lyssna på en låt. Låter är iofs gammal. Men sjukt härlig. Det var repeat i 2 timmar innan man till slut inte orkade mer fysiskt. Sen ville man bara ha mer av låten.. så det tog ytterligare en timme att somna pga abstinensen som uppstod... Skumt att detta bara händer med trancen, inte att man är uppe sent men att man måste lyssna
Nej då, det händer inte bara med trance. Senaste låten jag inte kunde sluta lyssna på utan malde igenom en hel dag i utan avbrott var nog Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance wiv me. Nästa dag var begäret efter den inte lika stort