Krijg lichtelijk enkele kriebels, maar alleen voor Marco V off course!
quote:Originally posted by blackpanther I told you the phone wouldnt work... I am good on following clues... Yes! DA in Amsterdam ! Go for it! Hi honey!!! After all this time...after all the counting down...after all the waiting....the day has FINALLY arrived. I'll draw FLTA in blue marker on my right hand and be in black. Can't wait to meet you guys out there. quote:Originally posted by Passiva Heb er enorm zin in You're coming out to TE?
quote:Originally posted by Passiva Heb er enorm zin in Hier nog zo één, nog even
om men kriebels nog erger te maken. zit ik hier te luisteren naar Plastic boy-it's a plastic world... daaaamn mike-set wordt weer dikke fun!
___________________ quote:Originally posted by Meat187 Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
quote:Originally posted by Muppy ik moet nog werken en dan ook nog een wedstrijd spelen, dus die kriebels vallen wel mee! Ik moet ook eerst nog een wedstrijd spelen, en toch heb ik al kriebels Allemaal dus ff NLTA op je rechterhand schrijven En hoe laat en waar is de meet?
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
ergens bij mike... 12 uur ofzoiets??? woops kweet het al niet meer
Bij deze dan: rond 00.00 uur bij M.I.K.E ???
___________________ - Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten - Orbital - The Girl With The Sun In Her Head Jam & Spoon - Stella Chicane - The Drive Home - Next Party Stops - Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
LOL Er zijn nu echt al 20 meetings afgesproken volgens mij Weet je wat... Die Belgen vind ik toch wel bij MIKE, en voor de rest... Ik zie jullie daar wel!!!
Have fun everyone!
___________________ Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
Ik zie wel of ik naar de meetings kom