Originally posted by dj Ridou
Weet iemand nog wat het laatste liedje was dat Marco V draaide?
Was die oude klassieker, maar een geweldige schijf.
Als ik mij niet vergis is het al gepost geweest: Cafe del mar
Apr-20-2005 08:19
dj Ridou
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2001
bedankt daarvoor, had al zitten zoeken en lezen, maar ben het niet tegengekomen.
Thanks
Apr-20-2005 08:26
dj Elof
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Aurélie
@ Elof : heb jij eigenlijk wat mensen kunnen herkennen tussen het publiek ?
niet echt. Tijdens de sets van de andere dj's stond ik bovenaan in de ruimtes waar de stoeltjes zitten. Ik had een mega uitzicht over de ganse zaal en de dj booth. Ik had vrij veel bekijks toen ik nogal wild werd toen Armin de nieuwe Fred Baker - La part des anges draaide. Dat was een nummer dat ik ook wilde draaien in mijn set, maar toen Armin het bracht stond ik daarboven als enige te shaken
Toen ik in de zaal kwam heb ik wat Zillion mensen tegen gekomen en ook uit Kokorico, maar geen D4M'ers of T.A.'ers. En vanaf de dj booth (die dan nog rond draaide) zag ik moeilijk wie er in de zaal stond. Ik was ook té zenuwachtig en té geconcentreerd bezig om toch maar geen fouten en zo te maken.
Apr-20-2005 10:08
Magistrate
rabiate proghater
Registered: Aug 2004
Originally posted by pooley
Ik ben ook al naar Werchter geweest waar ik 3/4de van de affiche ni kende
ik ben al naar dranouter geweest waar ik 100% van de affiche nie kende
Apr-20-2005 13:31
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
naar dranouter gade met u ouders of om te smoren?
Apr-20-2005 13:51
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by dj Elof niet echt. Tijdens de sets van de andere dj's stond ik bovenaan in de ruimtes waar de stoeltjes zitten. Ik had een mega uitzicht over de ganse zaal en de dj booth. Ik had vrij veel bekijks toen ik nogal wild werd toen Armin de nieuwe Fred Baker - La part des anges draaide. Dat was een nummer dat ik ook wilde draaien in mijn set, maar toen Armin het bracht stond ik daarboven als enige te shaken
Toen ik in de zaal kwam heb ik wat Zillion mensen tegen gekomen en ook uit Kokorico, maar geen D4M'ers of T.A.'ers. En vanaf de dj booth (die dan nog rond draaide) zag ik moeilijk wie er in de zaal stond. Ik was ook té zenuwachtig en té geconcentreerd bezig om toch maar geen fouten en zo te maken.
Ik heb nochtans wel zitten zwaaien hoor . En tijdens born slippy heeft een vriend me in zen nek genomen en hebben we een rondje gedaan rond de djbooth . Dus je was zeker niet de enige die wat enthousiast was
Apr-20-2005 17:06
Magistrate
rabiate proghater
Registered: Aug 2004
Originally posted by pooley
naar dranouter gade met u ouders of om te smoren?
twas alleszins zonder men ouders
Apr-20-2005 18:49
dj Elof
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2002
Sinds vandaag staat mijn set van vorige zaterdag op www.dance-tunes.com (onder DJ MIXES). ID&T heeft de rechten gecleared voor alle nummers, maar ééntje lukte niet, namelijk Deep Dish - Say hello. In ruil geven ze de volledig intro en outro van mijn set erbij.
Opgelet, het is een betaalde download (namelijk 7,70 EUR).
Apr-21-2005 09:31
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by dj Elof
Sinds vandaag staat mijn set van vorige zaterdag op www.dance-tunes.com (onder DJ MIXES). ID&T heeft de rechten gecleared voor alle nummers, maar ééntje lukte niet, namelijk Deep Dish - Say hello. In ruil geven ze de volledig intro en outro van mijn set erbij.
Opgelet, het is een betaalde download (namelijk 7,70 EUR).
no offence hoor maar 7.70 € voor ne liveset te downloaden?? LOL
beetje overdreven IMO
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Apr-21-2005 11:52
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Phortastic
no offence hoor maar 7.70 € voor ne liveset te downloaden?? LOL
beetje overdreven IMO
Ja vind ik ook dikke zever hoor.
Apr-21-2005 11:55
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Je zou Kindred Spirits ermee wat steun kunnen geven
Apr-21-2005 12:18
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
Die Sensation dubbelCD die uitkomt is wel lachen.
quote:
CD 1 bevat alle grote dancehits die door de dj’s gedraaid werden tijdens de eerste Belgische Sensation White.
Eerder platen die zij ook verwacht hadden te horen zeker. Staat namelijk vol met imo goeie platen die ik van de hele avond niet gehoord heb.
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track