Originally posted by drpeer_holland
Het zou mooi zijn als Madonna ff langs zou komen om wat nummertjes te zingen, ze is nu toch in Europa dus waarom niet eigenlijk !!
Jammer dat tiesto geen officiële remix mocht maken...
hehe sander kleinenberg is nu bezig om de volgende single van madonna te remixen
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
May-10-2003 08:26
DJ D-Man
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Eindhoven (NL)
Het zou mij niks verbazen als Cor Fijneman ook een klein gastoptreden komt doen, misschien samen met Jan Johnston.
Venus is het thema, en ze zijn Cor de laatste tijd nog al aan het promoten bij Black Hole, dus...
___________________
May-10-2003 09:09
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Wij gaan 17:00 rijden vanuit Den Haag. We zetten de auto bij de Gelredome (betaald parkeren ?? en hoe duur ??) en nemen een bus naar de Korenmarkt om wat te eten en nog ff te chille. Ik neem aan dat de Korenmarkt dicht bij CS ligt.
___________________
Down-Under was da bomb
May-10-2003 09:31
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
Location: Leeuwarden, Holland
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wij gaan 17:00 rijden vanuit Den Haag. We zetten de auto bij de Gelredome (betaald parkeren ?? en hoe duur ??) en nemen een bus naar de Korenmarkt om wat te eten en nog ff te chille. Ik neem aan dat de Korenmarkt dicht bij CS ligt.
Originally posted by DJ D-Man
Het zou mij niks verbazen als Cor Fijneman ook een klein gastoptreden komt doen, misschien samen met Jan Johnston.
Venus is het thema, en ze zijn Cor de laatste tijd nog al aan het promoten bij Black Hole, dus...
Vast wel. Ook omdat die kerel van ID&T het in een interview al had over gast DJ's. Het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als Ferry of Armin nog het podium zou bestijgen
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
May-10-2003 09:35
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by _greggy_
This is my phone number :
+33 6 63 69 08 79
We'll try to meet you at 7h30PM.
5 Hours left before leaving our Cheesy Music Country !!!
i understood it was 8H30 Ah well.. we'll see what happens
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-10-2003 09:46
Switch
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location:
nope 7:30 pm
May-10-2003 09:48
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wij gaan 17:00 rijden vanuit Den Haag. We zetten de auto bij de Gelredome (betaald parkeren ?? en hoe duur ??) en nemen een bus naar de Korenmarkt om wat te eten en nog ff te chille. Ik neem aan dat de Korenmarkt dicht bij CS ligt.
Ja heel dicht bij.
Ik ben tegen 19:00 uur ook wel in Arnhem.
Maareh..wat gebeurt er nou allemaal?? Dat bij Flipper is ene leuk idee, maar best laat pas op het forum gezet.
Gaan daar nog mensen heen, of chillen we gewoon in het centrum?? Ik snap er niets meer van wat iedereen doet :S
Ik ben dus als niemand naar die meeting bji Flipper gaat rond 19:30 op dat meeting punt bij CS. Anders bel maar
Maareh..Miss P. hoe zit het nou met die Engelsen/Duitsers?
Voor zover ik weet is de NL pre meeting om 7:30, als in 19:30. Niet 8:30. Bel anders ff als je in Arnhem bent.
___________________
"Life is all about choices & respect"
May-10-2003 09:52
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
Misschien is het handigste als we om 19:30 uur voor het station een pre-meeting houden!!
Dan kijken we daar wel wie er bij mij thuis komen..
___________________
May-10-2003 10:07
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Dat lijkt me ook goed, of dat we een half uurtje eerder afspreken op cs? Als dat nog te communiceren valt naar iedereen Ik red het in ieder geval niet om 19:00 bij jou, maar anders kan ik ook zelf wel wat later komen.
GreetZ, DC
___________________
May-10-2003 10:12
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
Location: Leeuwarden, Holland
hmmmmm nu snap ik het dus ff niet meer. 7 uur op station / half 8 op het station of toch eerst naar flipper of na de pre-meet pas na flipper hmmmmmmmz :S
___________________
May-10-2003 10:13
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Re: Pre-meeting!
quote:
Originally posted by Flipper01
Leuk idee, maar ik kom niet.
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear