Originally posted by TOR
05 Major North - Annihilating vs Future Sound Of London - Papua New Guinea (Anthony Pappa Remix)
Pappa heeft Papua new guinea geremixed?
quote:
Originally posted by Bertn
de rest van die remix vond ik wa platjes, vooral het geluid van de lead...
Na mijn remix van Plus ultra nu ook dit..
Distortion is precies niet populair op deze forum
Jun-04-2004 01:03
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik heb de show gemist, volgens de tracklist was het een remix van dat nummer. Was't een goeie?
Remix is echt cheap. Zelfde structuur als het origineel alleen een beat eronder a la Agnelli & Nelson / PvD
Jun-04-2004 07:06
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by Pumaz
Na mijn remix van Plus ultra nu ook dit..
Distortion is precies niet populair op deze forum
Ik heb totaal geen probleem met distortion, maar dat prachtige spacy geluid van het origineel van faithless had meneer V vervangen door een kerkorgel-achtig plat geluidje... niet echt veel distortion gehoord in die trac
Jun-04-2004 08:43
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik heb de show gemist, volgens de tracklist was het een remix van dat nummer. Was't een goeie?
neh de rmx van swing to harmony is echt vind ik. gewoon een bass erbij. heeft al het magische van het liedje doen verdwijnen...
Jun-04-2004 11:11
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
Doet me enorm plezier dat de nieuwe van Christian Rush and Greg Murray - Promise er is, hou nog steeds enorm veel van "Epic (Above and Beyond Remix)" hun vorige release, was echt e heel zalig nummer
Jun-04-2004 12:37
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by Meltoz
Doet me enorm plezier dat de nieuwe van Christian Rush and Greg Murray - Promise er is, hou nog steeds enorm veel van "Epic (Above and Beyond Remix)" hun vorige release, was echt e heel zalig nummer
Toen ik nog geregeld op trance.nu zat, waren die rusch en murray vooral 2 dikkenekken, en werd "Epic" daar zodanig gehyped door de admins ("yeah, this definetely is the best trance tune of the past 3 years")dat ik er niks meer aan vind...
Jun-04-2004 13:02
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
^ nu toch net hetzelfde met Menno de Jong?
hoe geraakt die anders aan 45% van de stemmen voor de future favourite?
zelf vind ik Guanxi een heerlijk nummer, maar als je de ASOT thread van vorige week in het tracklisting forum bekijkt, was er geen enkele reactie.. terwijl bv. iedereen uit zijn dak ging bij The Timelord van Signum.
en The Promise vind ik niet zo speciaal. er zit potentieel in, maar zoals gewoonlijk wordt het nummer verprutst door een te artificiële piano.
Jun-04-2004 13:12
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Bertn
Toen ik nog geregeld op trance.nu zat, waren die rusch en murray vooral 2 dikkenekken, en werd "Epic" daar zodanig gehyped door de admins ("yeah, this definetely is the best trance tune of the past 3 years")dat ik er niks meer aan vind...
Anyway, Epic vond ik inderdaad ook maar een overhypte plaat, maar deze "nieuwe" (ik heb hem echt al meer dan een jaar op mp3, go figure) vind ik echt wel mooi! I might even consider buying it...