|
| quote: | Originally posted by jp
Shit, moet nog een CD branden voor de anderhalf uur richting Cow-Base
Kan mooi tijdens Koefnoen |
Vond dat Koefnoen trouwens niet eens zo boeiend... Had er meer van verwacht. Weer beetje dezelfde personages als die ze in Kopspijkers ook al deden. Beetje jammer...
|