|
| quote: | Originally posted by tango
Het duurt nog effe, maar 9 december komt de king of house, the S-man, Roger Sanchez naar het paard |
VET!!! Wanneer zijn de kaarten te koop, hier moet ik 100% bij zijn 
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
topnieuws!!
Vanavond gaan we weer LOS mannen |
Veel plezier Proggers! Hopen dat Chable dit keer het niveau van zijn producties haalt met zijn draai sessie 
___________________
Last edited by tijs08 on Sep-23-2005 at 20:49
|