De interne bloeding probeert via de nagel te ontsnappen. Dat lukt dus niet. En dan spreken we nog niet eens over het bot dat een klapper heeft gehad
Oct-27-2004 21:17
websley
Senior tranceaddikt
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by dj_spare
steek een mes door je oog, is de pijn in je vinger zo weg (althans die voel je minder, dan doet je oog het meeste pijn)
Ligt eraan...
Ik bedoel, als je hem te diep steekt voel je niks meer!
Oct-27-2004 21:22
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Vrienden van mij hadden me uitgenodigd naar Hardbass te gaan afgelopen zaterdag. Dus op die zaterdag zelf hoor ik maar nix, dus ik bel een van hen (die me had uitgenodigd)....GAAN ZE OPEENS NIET MEER!!! Omdat hun vriendinnetjes geen zin hebben en de andere helft liever naar een of andere buurtsoos gaan omdat daar het bier goedkoop is. Zo gaat het ALTIJD!! Of het zijn die verrotte zeikwijven van ze, of ze willen liever naar hun plaatselijke boerentent waar ze elke zaterdag rondhangen!
Waaaah! Ik wou dat ik eens naar feesten kon met mensen die van feesten HIELDEN...en niet constant alles laten schieten voor die domme vriendinnetjes van ze die de hele dag kwijlen onder de cd van Timberlake of een liter bier voor 2 euro! Okee, Hardbass zou het niet hoog halen op JP's 'coolboard'.....maar zo is het ook bij TIC gegaan en bij Dancevalley.....
Oct-28-2004 11:09
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by nwopper
Waaaah! Ik wou dat ik eens naar feesten kon met mensen die van feesten HIELDEN...en niet constant alles laten schieten voor die domme vriendinnetjes van ze die de hele dag kwijlen onder de cd van Timberlake of een liter bier voor 2 euro! Okee, Hardbass zou het niet hoog halen op JP's 'coolboard'.....maar zo is het ook bij TIC gegaan en bij Dancevalley.....
Nou meid, d'r zitten hier genoeg mensen die van feesten houden. Dus wat houdt je tegen? Gewoon zeggen: ik kom ook, met wie kan ik meerijden (o.i.d). Een 'date' is hier tegenwoordig snel geregeld lijkt het wel
Nee maar serieus: wat houdt je tegen dan? gewoon gaan. Zijn toch altijd wel bekenden / mensen van het forum. Ik hoef mensen niet speciaal aardig/bijzonder te vinden om er mee te kunnen feesten ofzo. Feesten is feesten, gewoon al die hokjes en het gezeik laten vallen, als je maar komt om te dansen. Daarom ben ik IRL ook anders wat dat betreft dan op het forum.