Happy b-day aan de augustus mensen!
___________________ FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA JIMS!
18 = Bertn (1984), Joker666 (1970)
damn I feel old (1980)
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
quote:Originally posted by djcresto damn I feel old (1980) Roight..... Leeftijd is maar een cijfer PS: @ Domi: Lijstje aanpassen ?
Kweenie hoe chic lijstje, who-ever het gemaakt heeft ik dacht: "bertn - 1984" WTF? Dies maar 2 jaar voor mij geboren en afgestudeerd Dat deed mij schrik krijgen
quote:Originally posted by Loraine Roight..... Leeftijd is maar een cijfer PS: @ Domi: Lijstje aanpassen ? deed dat toch 04/02 synthesia
quote:Originally posted by Xilver Ben ik nu echt de op een na oudste zak van dit forum? Edit: op twee na, sorry mja! Allé weer een jaartje er erbij...36... bwa, we zullen er vanavond maar een paar Duvels op drinken zekers... Thanks
quote:Originally posted by christina over toeval gesproken same age, same size
En, proficiat voor Zehra ! Kzal er straks 1 (of meer) op je drinken... Op z'n Fins: KIPPIS !
een gelukkige meid!!! xXx