___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Sep-25-2005 15:03
Jantjeuh
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: V., Netherlands
Steve Angello & Sebastian Ingrosso @ Radio One Essential Mix (September 25th, 2005)
01 Ian Carey & Mochico feat Miss Bunny - Say What You Want (Ian Carey Dub)
02 Steve Angello & Sebastian Ingrosso - 82/83
03 Philippe B - Can You Feel It (Kurd Maverick Remix)
04 Steve Angello - Chord
05 Who's Who? - Not So Dirty
06 Ernesto vs. Bastian - Dark Side Of The Moon (Axwell & Sebastian Ingrosso ReMode)
07 Booka Shade - Mandarine Girl
08 Style Of Eye - Unknown
09 Digitalism - The Count
10 Buy Now - For Sale
11 Erick Morillo, Harry "Choo Choo" Romero, & Jose Nuņez - Dancin' (Angello & Ingrosso's Metallica Is Dancin Booty)
12 Tiefschwarz feat. Chikinki - Wait And See (Alter Ego Remix)
13 Mad 8 - Work This Pussy (JD Bootleg)
14 Buy Now - Sold
15 MBG & SDS - New Jack (Steve Angello Remix)
16 Royksopp - 49 Percent (Steve Angello & Sebastian Ingrosso Remix)
17 Steve Angello - Teasing Mr. Charlie
18 Steve Lawler - That Sound (Steve Angello & Sebastian Ingrosso Remix)
19 The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (Extended Mix)
20 Eurythmics - Sweet Dreams (Steve Angello Bootleg)
21 Daft Punk - Alive
Aardige EM, had er alleen meer van verwacht. Vind dat de flow af en toe nergens te vinden is. Zitten wel een paar erg vette platen in, zoals Erick Morillo, Harry "Choo Choo" Romero, & Jose Nuņez - Dancin' (Angello & Ingrosso's Metallica Is Dancin Booty)
Ligt het aan mij of is er op TA (behalve in deze thread dan) geen zak meer te doen sinds Jerry zijn board heeft vernieuwd? Ik zeg hulde voor Jerry!
Nog effe dan zit ik weer in NL en dan eens even al de goede muziek die ik heb gemist binnenhalen.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Sep-26-2005 06:59
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ligt het aan mij of is er op TA (behalve in deze thread dan) geen zak meer te doen sinds Jerry zijn board heeft vernieuwd? Ik zeg hulde voor Jerry!
En terecht! als je hier wat over prog post reageert er geen hond, echt onwijs irritant, en verder hoef ik niet te weten hoe Randy Katana of Armin's nieuwe plaat heet. Na 4 jaar verslaafd te zijn geweest aan TA is het nu mooi geweest. Ben blij dat er een goed ander board is
___________________
Sasha!
Sep-26-2005 08:05
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)
quote:
Originally posted by Partyhardy!
en verder hoef ik niet te weten hoe Randy Katana of Armin's nieuwe plaat heet.
En zelfs dat soort dingen worden hier niet echt gepost. Alleen de prog mensen hier wisselen veel nieuwe dingen uit. Van de trance peeps zie ik echt helemaal niks gewoon.
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
Sep-26-2005 09:01
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by Partyhardy!
En terecht! als je hier wat over prog post reageert er geen hond, echt onwijs irritant, en verder hoef ik niet te weten hoe Randy Katana of Armin's nieuwe plaat heet. Na 4 jaar verslaafd te zijn geweest aan TA is het nu mooi geweest. Ben blij dat er een goed ander board is
Landverrader!
Sep-26-2005 09:51
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by Djeebie
En zelfs dat soort dingen worden hier niet echt gepost. Alleen de prog mensen hier wisselen veel nieuwe dingen uit. Van de trance peeps zie ik echt helemaal niks gewoon.
Die beppen de hele dag over loze dingen...
Sep-26-2005 09:51
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by Djeebie
En zelfs dat soort dingen worden hier niet echt gepost. Alleen de prog mensen hier wisselen veel nieuwe dingen uit. Van de trance peeps zie ik echt helemaal niks gewoon.
misschien zijn ze er niet meer?
___________________
I hate the global warming hoax
Sep-26-2005 10:06
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook alleen nog in de topics vette tunes en progressive kijk, voor de rest vind ik het ook minder interssant inderdaad... Wat ik ook erg nadelig vind is dat het zo onoverzichtelijk is, alle topics staan maar onder mekaar zeg maar. Bovendien, er reageert hier de laatste tijd niemand meer...Ben wel blij met een board met alleen maar prog, geen trance etc....
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Sep-26-2005 12:36
Original
Brothers....& Sisters
Registered: Jan 2003
Location: The Netherlands
quote:
Originally posted by Partyhardy!
En terecht! als je hier wat over prog post reageert er geen hond, echt onwijs irritant, en verder hoef ik niet te weten hoe Randy Katana of Armin's nieuwe plaat heet. Na 4 jaar verslaafd te zijn geweest aan TA is het nu mooi geweest. Ben blij dat er een goed ander board is
Laat ik nou net een "Tranceaddict 4 life" tattoe gezet hebben.
___________________
__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________
Sep-26-2005 19:13
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
Registered: Sep 2001
Location: Tilburg City
Jongens ik denk dat we gewoon een jaartje ouder worden, hihihi!
Ik zit tegenwoordig op een paar blogs waar ik veel vanaf trek, kom je zo nu en dan wat anders tegen waar je in eerste instantie nooit naar zou luisteren.