jaja I'll be there enzo om 19.30 als de NS meewerkt
Quick question, is the Gelredome next to the train station in Arnhem? If not, what's the easiest way to get there from the station? Thanks, P
aankomst 19:39 ook goed? anders sta ik 3 jaar van te voren te wachten in arnhem :P
En weer een mailtje voor HB-TiCPre! grtz, TNG
___________________
en nog een
LOL [Tango]
oeps drukte ik per ongeluk 2 keer op de "submit" knoppie
ok nog 1 keer om HB te pesten
bah !oneens met massive, vind dat dus ff niet kunnen he dus uhmmm !massive [COLOR=blue]Massive, je vla is op! Hup naar bed![/COLOR=blue]
_0)
ik kom ook iets later aan hoor tom ga zo naar de stad, daar zachte weggooi lenzen kopen
___________________ "Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
Sjonge wat gaan er veel mensen heen We zouden wel een meeting kunne houden Cool huh
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA