|
| quote: | Originally posted by Freezel
Ik ben inmiddels ook redelijk ver gevorderd met de plannen voor in maart 
- Visum-aanvraag ligt klaar, nu nog opsturen en wachten
|
Visum-aanvraag wordt door het reisburo geregeld, scheelt mij weer een handeling 
___________________

Down-Under was da bomb
|