tis een eer om voor dit stukje TA historie verantwoordelijk te zijn
___________________ There's intelligent life out there...
nogmaals burp.
___________________ Down-Under was da bomb
ah kinddddd tochh!! slabbertje nodig?
wanneer kan je je status veranderen trouwens?
quote:Originally posted by Daveje wanneer kan je je status veranderen trouwens? na 500 posts en je moet een half jaar geregistreerd zijn
Deze thread viert vandaag precies zijn halve verjaardag! 9000 posts in 6 maanden...
quote:Originally posted by Disney Deze thread viert vandaag precies zijn halve verjaardag! 9000 posts in 6 maanden... hoeveel van die posts zijn zinvol?
quote:Originally posted by Massive84 hoeveel van die posts zijn zinvol? ALLE!!!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA