Alé volgend jaar hebben we er met de verplaatsing naar Tubeke een "thuis"match bij..
Nuja langs ene kant was ik nog wel eens graag naar de Bosuil geweest, maar het is nu niet dat ik er om treur dat de Antwerpsupporters nog eens een jaartje extra in tweede mogen sudderen..
Jun-01-2008 15:56
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Welke traditieploegen van 10 jaar geleden blijven er nu eigenlijk nog over in eerste klasse? Ik denk dat ongeveer de helft bestaat uit fusie- en boerenploegskes die elke week spelen voor 5 man en ne paardekop.
Jun-01-2008 16:03
christina
Registered: Jan 2006
seg mannen, zit gelle nu echt elke voetbalmatch heel den tijd van uw computer naar uw tv en omgekeerd te lopen om toch maar direct te kunnen posten wat er gebeurt?
Jun-01-2008 16:08
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
quote:
Originally posted by christina
seg mannen, zit gelle nu echt elke voetbalmatch heel den tijd van uw computer naar uw tv en omgekeerd te lopen om toch maar direct te kunnen posten wat er gebeurt?
Ge moest eens weten, wij lopen tijdens zo'n match soms meer dan die mannen op het veld!
Jun-01-2008 16:13
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Devilex
Welke traditieploegen van 10 jaar geleden blijven er nu eigenlijk nog over in eerste klasse? Ik denk dat ongeveer de helft bestaat uit fusie- en boerenploegskes die elke week spelen voor 5 man en ne paardekop.
Originally posted by The_G0dfather
Da van die afiniteit kan ik me wel iets bij voorstellen maar het feit dat ze in buitenlandse competities spelen vind ik er maar met de haren bijgesleurd. Dat is ten eerste overal zo...
Behalve in Engeland, dat sinds de verhuis van Hargreaves naar Man U altijd met 11 "binnenlanders" speelt.
En zo zijn er nog enkele subtoppers, zoals Griekenland, die voor 90% bestaan uit spelers van hun topploegen.
Jun-01-2008 16:17
Config
Elaba!
Registered: May 2006
owned
En of het nu het ene of het andere is, de enige zekerheid is dat het niveau van onze competitie nog verder naar beneden zal gaan...
Originally posted by RadiantB
Behalve in Engeland, dat sinds de verhuis van Hargreaves naar Man U altijd met 11 "binnenlanders" speelt.
En zo zijn er nog enkele subtoppers, zoals Griekenland, die voor 90% bestaan uit spelers van hun topploegen.
In de premier league zit dan ook het meeste geld. Griekenland zou ik geen subtopper kunnen noemen. Dat kun je eerder vergelijken met het België van de jaren 80.