|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nu nog ff op de bank liggen, wat eten, en dan 19:00 uur richting station en naar Arnhem. Ik kom om 19:30 precies aan, en zie sommigen dan wel. Kunnen we altijd nog naar Flipper gaan bijvoorbeeld.
Btw, neem mijn camera niet mee. Teveel gezeik /gedoe etc. |
He SnuggLe dan zie ik je misschien wel om 01.00 uur, heb een Rood Tiesto Shirt aan !!
|