Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
De bouw van ons carnavals wagentje vordert gestaag!
___________________
Jan-19-2005 19:05
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by basvh
De bouw van ons carnavals wagentje vordert gestaag!
uhhh, wat moet dat voorstellen , lijkt wel een beetje op een snikkel
Jan-19-2005 19:13
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Aap op banaan
Jan-19-2005 19:18
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
Nou het zit zo:
ons dorpje ligt aan de maas en daar wordt flink gewatersport in de zomer. Heel veel jetskis en speedboaten met van die bananen erachter.
wij hebben dat nagebouwd maar i.p.v zn rubberen banaan hebben wij een mannetje gebouwd die op een chiquita banaan zit. Voor de wagen komt een trekker die is omgebouwt tot speedboad.
Daarvoor komt nog een wagen waar een strand opkomt. En wat mensen die eromheen lopen om het publiek te betrekken en wat rollen spelen.