|
moah vond het matigjes. armin en ferry waren erg nice, vooral dat ene nummer van ferry met die mooie break . mike gemist wegens de drukte? rara hoe kan dat nou:d
rank 1 was ook vet! openingsnummer vette break beat!!
trouwens wat een sjonnies en anitas op trance energy, vooral in madsauce zaal, d8 ff dat ik op een of ander verkeerd ik-ben-eigenlijk-te-oud-en-hou-nog-wel-van-een-feestje-en-pilletje-en-ik-ben-aan-anebolen-of-heb-opblaas-tieten feest , jean was wel ff lache om te zien, echt gaaf dattie maar wat prutst . Gielen vond ik kut, alleen dat hoofd al, d8 al dit kan niks worden, dus toen ff randy katana weer opgezocht in de ik-ben-eigenlijk-te-oud-en-hou-nog-wel-van-een-feestje-en-pilletje-en-ik-ben-aan-anebolen-of-heb-opblaas-tieten zaal! Echt grappig om te zien hoe al die wannabe sletjes op dat draaiende ding wilden.
munten ware ook asociaal duur, en de hamburgers waren ook steeds anders, 1e hamburger was met sla, en 2e zonder. SLA was op, betaal ik gvd 2 munte voor een hamburger zonder sla stelletje ******mothers.
\
hoogtepunt was dat ik bij ferry main stond en er zon wijf van de rond de 30, strak int vel wegens overdosis zonnebank, en vraaagt,"he wie is die dj nou die draait, ben overal al gweest maar ben het helemaal vergeten" , daarna zei ik maar dat het dj jean was, met daarop volgend het antwoord: jaaaaah die is cool
maar deze jonge heeft zich toch wel vermaakt na een lekkere fucking egg mac muffin in de mac donalds TE joure waar ze helaas nog geen BIC macs wilden bakken voor ons als doorgewinterde frieze partygangsters.
oja nogmeer mensen last gehad van regen? en sneeuw opeens op de weg
groeten