|
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
En terecht! als je hier wat over prog post reageert er geen hond, echt onwijs irritant, en verder hoef ik niet te weten hoe Randy Katana of Armin's nieuwe plaat heet. Na 4 jaar verslaafd te zijn geweest aan TA is het nu mooi geweest. Ben blij dat er een goed ander board is |
Ik heb ook zoiets. Kan de progthread wel bookmarken ipv TA. Enige WAT ik nog kijk is deze thread, de rest is onzin of spam, weinig over muziek.
Original, jou zorgen over die tattoo roken we wel weg binnenkort met een grote j..t 
___________________
"Life is all about choices & respect"
|