|
| quote: | Originally posted by speentje
MIX L
Cresto: Zeer relaxte set met een ozgur canish electro begin. Daarna evolueert hij in een zeer lekkere rustige trance mix met enkele pareltjes van nummers. Het mixen is niet slecht maar ook niet altijd even zuiver. Mixen tegen deze bpm is ook eenvoudiger en dat wordt niet of weinig gecompenseerd door langer te mixen.
Zehra: Redelijk goede mix. Qua mixing: geen enkele storende overgang gehoord. Ik kan er een duidelijke flow in zien: van proggier tracks, naar lekkere trance nummers!! Nummers passen ook zeer goed bij elkaar en vond 't wel een aangenaam setje om te beluisteren.
speentje: Mooie openingsplaat (Hello Ladies), waarna 't geheel zich verder uitbreidt met een aantal plaatjes met een elektroachtige inslag. Toch varieert 't te weinig naar m'n zin. Op het einde wordt dan een andere weg ingeslagen, maar toch iets te laat om te kunnen blijven boeien. Mixtechnisch zeker niet slecht.
Blackout: Ik vond de opbouw van deze mix een beetje raar. Er werd redelijk stevig van start gegaan maar nadien verwaterde dit een beetje. De energie verdween wat uit de mix en dat was wel wat jammer, want een goede techtrance set kan er altijd wel in bij mij. Later in de mix werd dit duidelijk beter, wat meer energie en ook iets melodieuzer. Voor pbouw/flow en trackkeuze toch nog behoorlijk wat punten maar het hadden er meer kunnen zijn. Wat techniek betreft, kon hier en daar misschien wat beter maar was zeker goed.
Magistrate: Mixtechniek heel goed, ik ben niet erg vertrouwd met het genre, maar de mixen lijken me heel vlot, niets op aan te merken eigenlijk, enkel rond de 38ste minuut is er een overgang die me niet echt aanstaat, maar voor de rest echt uitstekend werk!
De set vlot goed, in het begin een paar korte tracks dat er voor zorgt dat het geheel goed vooruit gaat, dit alles gecombineerd met de vloeiende mix zorgt er voor dat ook de flow perfect is.
Een opbouw mis ik wel, tussen begin en einde merk ik geen al te groot verschil, maar hier ga ik niet te veel rekening mee houden.
Mja, ik moet toegeven dat ik er niet veel tracks van ken, behalve dan de eerste 5, het zijn niet direct mijn lievelingsliedjes, maar ik moet toegeven na ze in die mix gehoord te hebben, dat ik sommige wel ben beginnen appreciëren, dus dat is ook een positief punt. Mooie afsluiter trouwens! |
Spijtig dat ik niet door ben, maar toch nog goeie commentaren zie ik.
Hoewel ik het oneens ben met sommige dingen van de juryleden, toch bedankt voor de feedback! Ik hou er rekening mee bij volgende sets.
Mijn tracklist:
1. Peres & Petersky – Hello ladies (Aurium)
2. Ozgür Can – Changed (Ozgür’s second mix) (Organized Nature)
3. Eye Wall – Bad deal (DJ Remy & Roland Klinkenberg remix) (Trousy Vinyl Sampler – Armada)
4. DJ Remy – Nasty ho (68)
5. Holden – A break in the clouds (Border Community)
6. RR Workshop – Electrolux (Electronic Elements)
7. Perry O’Neil – Switched (Electronic Elements)
8. Leon Bolier – My precious (Original mix) (Captured)
9. Nick Thompson – Spice fire (Electronic Elements)
10. Ticon – Texas Magnusson (Digital Stuctures)
11. Humate – Love stimulation (Oliver Lieb clubmix) (Deviant)
waar kan ik mijn scores zien?
Aan de rest, succes verder