חחחחחחחחחח נחמד ביותר!!
___________________ .
חחח איך אני אוהב את הדברים האלה (SPLASH MOUNTAINS ETC..) נחמד התמונות
___________________ Never again.
נחמד מאוד... אם אני לא טועה זה אחת מהרכבת הרים בדיסניוורלד באורלנדו, לא ?
Last edited by Elior on Jul-06-2003 at 11:11
___________________ I'm not an artist.... I'm a f****n work of art.
quote:Originally posted by ADiSH זה מה שנקרא תפילת פרו ורבו
quote:Originally posted by ADiSH חחח איזה מצחיק זה.. אבל רואים זה לא אמיתי לפי הידיים של ההוא
quote:Originally posted by AnthemFreak חחח איזה מצחיק זה.. אבל רואים זה לא אמיתי לפי הידיים של ההוא מה זה? יש שם בצד מדבקה של העם עם הגולן.. :/
quote:Originally posted by NyKoN מה זה? יש שם בצד מדבקה של העם עם הגולן.. :/ חחחחחח גם אני קלטתי את זה
LOLְ!!!
קבלו פארודיה על סאבלימינאל: פשוט תעתיקו תכתובת למנהל הורדות עדיף פלאש גט http://213.8.143.12/GetFile.asp?FileID=11712&fid=1568
Last edited by Viber on Jul-08-2003 at 16:48
quote:Originally posted by Viber קבלו פארודיה על סאבלימינאל: פשוט תעתיקו תכתובת למנהל הורדות עדיף פלאש גט http://213.8.143.12/GetFile.asp?FileID=11712&fid=1568 ומי שאין לו מנהל הורדות...? יכול במקרה לקבל קישור נורמלי ?
quote:Originally posted by KrazyDJs ומי שאין לו מנהל הורדות...? יכול במקרה לקבל קישור נורמלי ? לא אחי אין לי עוד מקום להעלות אליו
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA