|
| quote: | Originally posted by tango
Nog even snel een update, ik heb gehoord dat mavie komt zingen, dat is de zangeres van de welbekende band 'Andain'. Zit er dus dik in dat 'Sumer calling' en 'beautifull things' even live gezongen worden!
grtz,
TNG |
Whhhaaaaaaaaaaa!!! Whhaaaaaaa!!! *wordt gek*
Jezus, als dit waar is
Ik ga iig ook over dik een half uurtje richting de trein, ben ik mooi om 19:30 op de afgesproken plek.
Tot straks 
___________________
|