Comedy Factory
Mensen bedankt voor de leuke filmpies, waren weer lachen! Beste thread van het forum dit! Oh, was net een motoragent aangereden die in full speed op weg was naar een incident. Over de motorkap van een stupid duitser :S
___________________ "Life is all about choices & respect"
He apekoppen, heb ik weer internet, zorg dan ook eens effe voor wat leven in de brouwerij!
quote:Originally posted by SnuggLe He apekoppen, heb ik weer internet, zorg dan ook eens effe voor wat leven in de brouwerij! Ik denk dat de apekoppen het nu even druk hebben met iets serieuzers, zoals TRANCE misschien
whahah, daar is ie weeeeeeeer! Websleyyyyyyyyy by the way, ik heb trouwens een oude schoolfoto van je gevonden! Hier komt ie:
___________________ - Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten - Orbital - The Girl With The Sun In Her Head Jam & Spoon - Stella Chicane - The Drive Home - Next Party Stops - Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
LOL
quote:Originally posted by TranceZoner whahah, daar is ie weeeeeeeer! Websleyyyyyyyyy by the way, ik heb trouwens een oude schoolfoto van je gevonden! Hier komt ie: ] Trancezoner, ik ben gewoonweg dol op je kinderachtige humor!!
quote:Originally posted by websley Trancezoner, ik ben gewoonweg dol op je kinderachtige humor!! Dank u! Ach, a little joke never hurt anyone....
quote:Originally posted by websley Ik denk dat de apekoppen het nu even druk hebben met iets serieuzers, zoals TRANCE misschien Definieer je bezig houden met trance...? Rukken op trance?
quote:Originally posted by SnuggLe Definieer je bezig houden met trance...? Rukken op trance? Nou je het zegt...
quote:Originally posted by SnuggLe He apekoppen, heb ik weer internet, zorg dan ook eens effe voor wat leven in de brouwerij! Laat je rimmen !!!!! (genoeg leven in de brouwerij nu)
___________________ Down-Under was da bomb
Heb net m'n oren uit laten spuiten bij de doktor, want ik hoorde echt geen moer meer. Daar kwamen dus 2 proppen van 2 cm lang uit. Gadver. Het is effe wennen, alles klinkt megaluid. Mijn PC die altijd zo geruisloos leek blijkt een irritante zoem te produceren. Nu nog de hond duidelijk maken dat ie niet moet blaffen, want het gaat door merg en been