|
nou de centjes waren goed besteed hoor!!!
2 dingen:
1. EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE EDDIE
2. MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO MARCO
we waren er om half 11 om Eddie Halliwel te zien, want ik wist dat ie de moeite waard was en hij is zo cool! beetje bluffen naar publiek, ma terecht, want hij draait lekker stevig en ontzettend energiek! voor djs zoals hem zijn de pioneers cdj gemaakt!
Believe me: dat is echt n upcoming star voor de komende jaren
daarna naar In Charge (waar geluid ontzettend hard stond) voor nog n stukje Filterheadz. Ik weet ni, op zich ben ik groot liefhebber van hun muziek, ma ik miste t idee dat ze echt wat live deden, zelfs dn drummer had imo geen toegevoegde waarde. Daarna was t tijd voor ome MARCO, 3 1/2 uur lang! Echt vet natuurlijk, hij is defenitely terug! paar nieuwe nummers gehoord ma ook krakers als Alter Ego-Rocker en Cut & Run-Outta Space. vanaf 2 uur alleen eigen nummers en was op zich ook stik vet natuurlijk, begon met Café del Marco en verder oa Indicator, Bang Bang, Clocks enz. Miste alleen Atlanta, die had ik zo graag gehoord. Op t einde werd t iets té met GODD, C del mp3 en zelfs Luvstruck. Toen zijn we ook verder gegaan
Stukje Jean nog meegepakt in de 'ik-kom-uit-amsterdam-of-zaanstreek-en-ik-zie-er-ni-uit-in-mijn-opgepompte-of-afgezakte-lichaam-en-veel-te-strakke-kleren' zaal, ma was zeker ni verkeerd. Toen ff gechilled.
Nog stukje Ferry gezien (mwah), stukje Randy Katana (ni verkeerd) en nog Igor S (ook wel geinig). Uiteindelijk prima avond gehad!
top:
-Eddie!
-Marco!
-geluid
-sfeer viel ni tegen naar wat ik van eerdere TE's heb gehoord
-veel leuke vrouwen
-weinig 4N of Q-Dance publiek
minder:
-prijzen verlagen van kaartjes, ma dan bonnen met 20 cent verhogen? fuck off!!!
-t unieke ontbrak
-te veel dj's die vroeg al stevig draaide
-af en toe muziek te hard
-te veel ugly peepz die t woord spiegel niet kennen
-lijkt wel of drugsgebruik steeds meer in t openbaar gebruikt wordt, 3e achtereenvolgende id-t feest dat er iemand naast me stond te snuiven