Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

quote:
di 03/06/08 16:04 (UPDATE) - Belgacom tv heeft dan toch de televisierechten voor de Belgische voetbalcompetitie voor 2008-2009 kunnen binnenhalen. Met een goedgekeurd bod van ruim 44 miljoen euro per jaar krijgt de Profliga niet het gevraagde bedrag van 50 miljoen euro.

Belgacom tv bood jaarlijks ruim 44 miljoen om drie seizoenen lang over de beelden van de nationale voetbalcompetitie te kunnen beschikken.

Dat bod lag lange tijd onder het minimumbedrag dat de Profliga had vooropgesteld- 50 miljoen euro, en dat vertraagde de toekenning van de tv-rechten. Tot drie keer toe werd een finale beslissing uitgesteld. Vooral voetbalclub Standard lag lange tijd dwars.

Drie jaar geleden verwierf Belgacom de rechten voor 36 miljoen euro per jaar. Het bedrijf ging toen in zee met de VRT en de RTBF voor de verslaggeving op open net.

Ook nu heeft Belgacom tv een akkoord bereikt met de VRT en de RTBF. Voor acht miljoen euro mogen de openbare omroepen de samenvattingen en de magazines uitzenden.

Bon, bij deze ga ik dan toch eens eindelijk overschakelen op digitale tv denk ik

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Jun-03-2008 16:13  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BZRK
headcase

Registered: Aug 2003

Jammergenoeg gaat die voetbal opnieuw naar Belgacom.

Als ge Belgacom TV neemt voor de voetbal, ok.
Maar voor digitale televisie op zich zou ik toch niet naar Belgacom TV gaan, der zijn namelijk wel wat nadelen aan die je bij Telenet niet hebt:
- Je internetverbinding vertraagt als je TV kijkt.
- Je kan niet digitaal tv kijken als je iets aan het opnemen bent. Dan moet je analoog verder kijken. Je kan dus ook geen 2 programma's tegelijk opnemen, wat bij Telenet wel kan.
- Je kan maar op 1 toestel digitaal kijken, tenzij je 2 internetlijnen hebt.

Dat is toch wat ze mij wijsgemaakt hebben

Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)

Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track

Old Post Jun-03-2008 16:30  Belgium
Click Here to See the Profile for BZRK Click here to Send BZRK a Private Message Visit BZRK's homepage! Add BZRK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

is het niet belangrijker dat de rechten opnieuw naar vrt & rtbf gaan, en niet naar vtm?

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jun-03-2008 16:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by FenixStyle
Bon, bij deze ga ik dan toch eens eindelijk overschakelen op digitale tv denk ik

Vanuit mijn eigen ervaringen kan ik het je alleen maar afraden. Tenzij je voetbal natuurlijk als zo'n prioriteit beschouwt

Wij hebben vorig jaar belgacom digital TV binnengehaald en na 2 weken hebben we terug de afsluiting gevraagd om volgende redenen:

1: Je standaard router/modem wordt vervangen door een ENORM crappy VDSL toestel met heel zwak stralingsbereik.
2: Digital TV is een lopende rekening. Voor élk prulletje dat je eruit wil halen moet je bijbetalen; zelfs programmas herbekijken enzo.
3: Zappen gaat vreselijk traag. Ongeduldige mens die ik ben, stoort zich daar enorm aan. Soms moet een post 2 tot 3 seconden laden.
4: Die decoder dat ze meeleveren is ook maar crappy spul; want dat moet opwarmen en zo'n zever vooraleer ge naar tv kunt kijken. Dus als die nie 24/7 onder stroom staat moet je telkens 5 mins wachten eer die klaar is.
5: Je internetsnelheid (althans als ADSL-klant) lijdt er onder. Zeker bij situaties zoals hier waarbij je met 3 gebruikers op 1 router aangesloten bent.
6: Te pas en te onpas verschijnt er reclame over belgacom-producten op je scherm.

Daarbij deden ze enorm vort om heel dien boel terug mee te pakken en het oude terug te herstellen zoals het was. Zeker 10 keer voor moeten bellen.

Geef mij maar kabeltv zolang het kan; ik vind dat de voorwaarden zoals belgacom z'n digital tv levert ruim onvoldoende zijn.
En het is zeker niet goedkoper dan kabeltv.

Old Post Jun-03-2008 17:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Push2005
Vanuit mijn eigen ervaringen kan ik het je alleen maar afraden. Tenzij je voetbal natuurlijk als zo'n prioriteit beschouwt

Goh voor mezelf is die voetbal alvast geen prioriteit aangezien ik de matchen van Genk toch al zowiezo terplekke zie, zowel thuis als uit. Het was vooral een extra argument om m'n pa hier te kunnen doen omschakelen van analoog naar digitaal. Maar bon als Telenet dan toch veel beter blijkt te zijn dan Belgacom, ga ik mss toch nog ff afwachten

Maarja het grote nadeel van Telenet is dan weer dat het gewoonweg niet beschikbaar is bij ons..

Last edited by FenixStyle on Jun-03-2008 at 17:45

Old Post Jun-03-2008 17:39  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by FenixStyle
Maarja het grote nadeel van Telenet is dan weer dat het gewoonweg niet beschikbaar is bij ons..

Limburger, wereldburger.

No Rules, Great Old

Old Post Jun-03-2008 17:52  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

Je krijgt dan weer wel heel wat zender bij zoals Eurosport, TVE, France 3 en stuk of 40 andere.

Je zou moeten 17GB hebben ipv 12GB in combinatie met ADSL GO

Het pak tv, adsl en tél is wél goedkoper

Veel beter beeld

Maar ja ht heeft z'n nadelen ook. Da van da opnemen is belachelijk en ik veronderstel dat ze dat wel zullen oplossen in één van de komende updates.

En die decoder kan je toch makkelijk laten aanstaan.

En trager internet heb ik eigenlijk nog niet ondervonden tbh.

Old Post Jun-03-2008 17:55  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Je krijgt dan weer wel heel wat zender bij zoals Eurosport, TVE, France 3 en stuk of 40 andere.

Je zou moeten 17GB hebben ipv 12GB in combinatie met ADSL GO

Het pak tv, adsl en tél is wél goedkoper

En trager internet heb ik eigenlijk nog niet ondervonden tbh.

. to all

Dat van het trage zappen is eigenlijk het enige wat me een beetje stoort. Maar die tvguide met alle features is dan weer een geweldige aanwinst.

Old Post Jun-03-2008 18:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Gladius
is het niet belangrijker dat de rechten opnieuw naar vrt & rtbf gaan, en niet naar vtm?

t is nu ook niet dat Studio 1 zo een geweldig programma is hé. De versie op rtbf die is ok, dat is kwaliteit ... maar de vrt bakt er toch ook maar weinig van. Vaak vlug in elkaar geflanste samenvattingen. Maar vooral Studio 1 op zondagavond is echt meer zever dan voetbal. Diepgaande discussies zoals ge die op studio sport ziet zijn een grote uitzondering. Liever maken ze wat onnozele grapjes of lullen ze wat over de Woodies

en wat digitale tv betreft meen ik gelezen te hebben dat Telenet ook wel zn nadelen heeft. Aangezien we dat hier nog niet direct gaan zorgen hier thuis (binnekort is het hier beschikbaar in Bocholt), heb ik mij der wel nie echt in verdiept

Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Progrez
Limburger, wereldburger.

Tja in Limburg is dan wel weer Indi beschikbaar.

Het feit dat Telenet niet beschikbaar is in Limburg heeft trouwens niets te maken met de zogezegde achterstand, maar is gewoon een concurrentiekwestie tussen Telenet en Interelectra.

Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
t is nu ook niet dat Studio 1 zo een geweldig programma is hé. De versie op rtbf die is ok, dat is kwaliteit ... maar de vrt bakt er toch ook maar weinig van. Vaak vlug in elkaar geflanste samenvattingen. Maar vooral Studio 1 op zondagavond is echt meer zever dan voetbal. Diepgaande discussies zoals ge die op studio sport ziet zijn een grote uitzondering. Liever maken ze wat onnozele grapjes of lullen ze wat over de Woodies

ja hoor, mij hoor je niet zeggen dat het vorig jaar goed was op de vrt. Zeker Studio 1 vond ik soms zo ontzettend slechts, meestal zapte ik dan over naar den holland of bbc.
Maar om de rechten dan aan vtm te geven, hmm toch liever niet hoor.

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jun-03-2008 18:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Gladius
ja hoor, mij hoor je niet zeggen dat het vorig jaar goed was op de vrt. Zeker Studio 1 vond ik soms zo ontzettend slechts, meestal zapte ik dan over naar den holland of bbc.
Maar om de rechten dan aan vtm te geven, hmm toch liever niet hoor.

bwa, ik had het wel graag nog ns zien gebeuren. Wie weet verrassen ze ons wel op VTM en zouden ze toch een kwalitatief programma in elkaar gestoken hebben.

Anderzijds vind ik de CL presentatie door Robin Janssen nu ook weer niet echt hoogstaand. Wel doen ze steeds de nodige analyses en wordt er ook echt over voetbal gepraat (maar dat is in de live matchen op vrt ook beter). Het valt in ieder geval niet te vergelijken met de nationale cometitie, conclusies kunnen we er dus niet uittrekken.

Old Post Jun-03-2008 18:33  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2007-2008
Post New Thread    Post A Reply

Pages (81): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 [78] 79 80 81 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackstuck in my head (please id) [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCFC - "Rest In Hell" (Timo Maas Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:12.

Forum Rules: