Nov-01-2004 17:19
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Nov-01-2004 17:22
nwopper
Mullets! More Mullets!
Registered: Sep 2004
Die stomme schijtbrugwuppen die niet uitkijken waar ze rijden!
Eentje gaat er op de linkerrijstrook staan en van daar oversteken terwijl zijn horde vriendjes en vriendinnetjes die ik weet niet waarvandaan uit de hel zijn opgedoken achter mij staan. Ik moet linksaf, zij rechtsaf. Bij oversteken steek ik mijn hand duidelijk uit (komt ook nog een vrouw aanfietsen op het fietspad waar ik naar oversteek)...schiet dat enorme teringjoch voor me wiel die zonodig via de verkeerde kant moet oversteken! Voor de tweede keer in een week weer een pubertje op de grond die het gewoon niet in zijn kleinschalige hersenpan kan halen om eens NIET stoer te gaan zitten doen en eens gewoon uit zijn doppen te kijken....
Nov-01-2004 20:29
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Rustig inademen, rustig uitademen
pas op je hart
denk aan happy dingetjes
bestel de Bob Ross schilderset
Nov-01-2004 20:31
Hitman
Faked
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by nwopper
Die stomme schijtbrugwuppen die niet uitkijken waar ze rijden!
Eentje gaat er op de linkerrijstrook staan en van daar oversteken terwijl zijn horde vriendjes en vriendinnetjes die ik weet niet waarvandaan uit de hel zijn opgedoken achter mij staan. Ik moet linksaf, zij rechtsaf. Bij oversteken steek ik mijn hand duidelijk uit (komt ook nog een vrouw aanfietsen op het fietspad waar ik naar oversteek)...schiet dat enorme teringjoch voor me wiel die zonodig via de verkeerde kant moet oversteken! Voor de tweede keer in een week weer een pubertje op de grond die het gewoon niet in zijn kleinschalige hersenpan kan halen om eens NIET stoer te gaan zitten doen en eens gewoon uit zijn doppen te kijken....
Zolang het bruggertje op de grond ligt en niet ik, lach ik hem hartelijk uit en plaats ik deze post in de gezellige/blije thread