Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
K.nattick
tranceaddict

Registered: May 2001

Tiesto heeft z'n titel als nummer één deejay weer bevestigd voor mij. Het eerste deejayconcert ter wereld was erg geslaagd, ben nu helemaal 'wasted'. Intussen kennisgemaakt met PartyHardy, en dude: jij doet je naam eer aan! Bedankt nog voor het biertje.

Old Post May-11-2003 07:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for K.nattick Click here to Send K.nattick a Private Message Add K.nattick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Ik vond het juist wel goed georganiseerd, heb nergens lang moeten wachten.. Was allemaal prima te doen.

Muziek zelf was wel aardig, maar ik hoef voorlopig niet meer naar een feest met alleen maar trance.. Dat gaat me toch een beetje tegenstaan na verloop van tijd.

Toch genoeg kippenvelmomenten gehad, de mooiste was tijdens Silence op de tribune, prachtig overzicht over de zaal die compleet uit zijn dak ging..

Met de rest van de TA's was het ook erg leuk, weer een paar nieuwe gezichten gezien naast de vertrouwde.. Ook al heb ik ze niet lang gezien, was toch erg leuk !

Al met al zeker de moeite waard, misschien niet puur de muziek, maar zeker wel de gezelligheid en de show (zaten een paar erg leuke momenten in)

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post May-11-2003 07:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Acidophilus
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2002

Ik moet om 11:30 voetballen dus ga mijn tijd maar even verdoen met een post in deze thread...

Ik heb me ontzettend vermaakt. Vond het ook erg origineel om een continenten trip te maken en de showtjes die daarbij hoorden waren ook wel aardig. Knap dat Tiesto er steeds weer een vette beat tussendoor wist te knallen!

Ik heb weer een paar toppertjes gehoord, nu maar wachten op de ID's...

Wat een geile lasers waren er weer! 11 geloof ik. Prachtig! Heb een zootje foto's gemaakt van de hele shite. Nu maar hopen dat alles er goed op staat met 400 asa...

En wat een ontiegelijk geile wijv...vrouwen liepen er rond!!! Allemachtigprachtig!

En PartyHardy, ouwe snoeperd , pm even je email dan stuur ik je die foto als ik hem heb. Ben trouwens ook heel erg benieuwd naar die DVD die ervan gemaakt wordt! Hopen dat je die sfeer nog een klein beetje overnieuw kan beleven want het was voor mij een onvergetelijke avond/nacht!

Trusten allegaar.

Old Post May-11-2003 07:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Acidophilus Click here to Send Acidophilus a Private Message Add Acidophilus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Acidophilus
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by -=Freezel=-
Jammer dat ik niet bij de meeting kon komen, vanwege een uur in de rij staan voor drinken

Huh? Hoe heb je dat gedaan dan? Is me niet gelukt; ik was steeds direct aan de beurt...

Old Post May-11-2003 07:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Acidophilus Click here to Send Acidophilus a Private Message Add Acidophilus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Nouh,als je op een feest als dit nog naar nadelen en minpunten gaat lopen zoeken behoor je tot de categorie KANSLOOS,en omdat het rukken begon te vervelen ga je maar lopen miereneuken....waar zijn we nouw helemaal mee bezig

Tijs heeft bewezen dat ie wederom en nog steeds de boel gewoonweg ROCKED!

En als je op zo'n feest serieus gaat lopen nadenken over wat er MIST ipv wat er aanwezig is,ben ik blij dak je niet gesproken heb
Als je hierover negatief denkt,ben je geen partypeopeltje maar een negatieve ouwe doos

Ik heb van elke minuut genoten,behalve dan de zoekmomenten

En nu heb ik geen zin meer,bekijk t maar

Old Post May-11-2003 07:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Moeten we nu niet met zijn alle gaan slapen ipv op het forum rondhangen

God ben helemaal over mijn slaap heen, aaaaaaaaaaaaaaarg

Down-Under was da bomb

Old Post May-11-2003 07:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JunKX
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

Ik ben terug... Twas phatjes.. Over een paar uur wel een report schrijven... laters...

---------
Edit
---------

WAT IS DE TITEL VAN DE LAATSTE PLAAT DIE TIESTO DRAAIDE??? IK KAN ER MAAR NIET OPKOMEN... (Green Martian - Industry misschien?)

Old Post May-11-2003 07:56 
Click Here to See the Profile for JunKX Click here to Send JunKX a Private Message Add JunKX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Acidophilus
Huh? Hoe heb je dat gedaan dan? Is me niet gelukt; ik was steeds direct aan de beurt...

dat was bij de bar linksachterin, precies toen ik drinken ging halen was er zo'n fokking rij die een uurtje later er niet meer was ..... echt weak gewoon

Old Post May-11-2003 08:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Stukkie van de telegraaf site

Tiësto wordt popster in Gelredome

ARNHEM - "Dit wordt het hoogtepunt van mijn leven", kondigde dj Tiësto enkele uren voor zijn optreden in het Arnhemse Gelredome aan. In de nacht van zaterdag op zondag begon de Bredase dj even na middernacht aan zijn acht uur durende solo-optreden.

DJ Tiësto

Op meerdere fronten leverde Thijs Verwest, zoals zijn echte naam luidt, noviteiten voor de danswereld. Zo was hij de eerste dj die een eigen concert gaf, waarmee hij ruim 70.000 euro verdiende. Het is de eerste keer dat er in het Gelredome een feest werd gehouden dat een nacht lang duurde.

Toen organisator ID&T met het idee kwam, voelde Tiësto er aanvankelijk weinig voor om in het Arnhemse stadion zijn plaatjes te gaan draaien. De dj was bang dat de zaal halfleeg zou blijven. Hij ging uiteindelijk toch overstag. Een maand voor het optreden waren de 25.000 beschikbare kaartjes al verkocht.

Van start
Even na twaalven ging de veelvoudig winnaar van dance-awards van start met een melodieuze introductie van een nacht vol dancebeats. "Ladies and gentlemen, the moment we have all been waiting for. One dj, 25.000 people", riep de MC die de verschillende gastoptredens aankondigde.

Uit het donker stond Tiësto op en trakteerde zijn publiek op harde bassen. Om hem heen stond een gigantische, ronde, lichtgevende stellage die ervoor zorgde dat hij de hele nacht het middelpunt was van alle aandacht.

Tegenvaller
Om het concert niet te eentonig te maken voor de massa bezoekers had Tiësto een aantal gasten uitgenodigd die samen met hem optraden. Een van de gastoptredens was waarschijnlijk niet wat Verwest ervan verwacht had. Een vijftienkoppige Braziliaanse band met percussie en trompetten kreeg de ritmes niet strak, waardoor het publiek als een zoutpilaar bleef staan.

Vijftien minuten later, na een vertwijfeld applausje van het publiek, nam de in een Braziliaans sportshirt geklede Tiësto de muziek weer over. Enkele uren later was zanger Dinand Woesthoff van de Nederlandse rockband Kane succesvol in het veroveren van de massa. Een houseversie van Kane's hit Rain on me kreeg een daverend applaus.

Vooraf zei Verwest dat er elk kwartier een hoogtepunt zou komen. Dat was wellicht enigszins overdreven, maar aan de reacties van het publiek viel af te leiden dat een groot solo-optreden van een diskjockey succesvol kan zijn. Hoofdredacteur D.J. Stip van ID&T Magazine was stelliger: "Dit is de dag dat de dj popster werd."

Heeft Tieske hier "maar" 70.000 pleuros voor ontvangen, kan mij haast niet voorstellen. Lijkt me "errug weinig".

Down-Under was da bomb

Old Post May-11-2003 08:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by JunKX

WAT IS DE TITEL VAN DE LAATSTE PLAAT DIE TIESTO DRAAIDE??? IK KAN ER MAAR NIET OPKOMEN... (Green Martian - Industry misschien?)

Ricky Fobis - No regular

Voor de rest wat een topfeest zeg! Mijn beste feest ooit. Helemaal nuchter en dan zo'n feest hebben. Hij begon zo lekker rustig met plaatjes als You write the rules en Solar Stone - Destination. Heerlijk binnen komen
Daarna ging het doek omlaag en werd het wat harder, opende met Magik Journey geloof ik waarna vrij snel een paar super platen voorbij kwamen die ik nog nooit gehoord had. Vrij snel ook al die plaat met Skin. En wat AFTERNATIVE al opmerkte, die intro van TMF is dus een ander nummer, die ook heeeel erg lekker is.
Kane was helemaal geweldig. 5 centimeter dik kippevel op me armen. Keihard mee staan schreeuwen.
Andain was ook lekker, wist niet eens dat ze zong, dacht dat het zo van de plaat afkwam. Maar hoorde van mensen dat het vrij vals was
Tsja die stuntjes tussen door waren wat minder, maar hoe dieper de dalen hoe hoger de toppen. Die liveacts boeien me dus totaal niet want de rest was gewoon te goed voor woorden.
Setje was vooral lekker omdat hij platen draaide als Silence en Agnelli en Nelson - El nino. Platen waar hij mee doorgebroken is op IC. Denk dat hij dat expres deed en ik had hem door
De lichtshow + lasers was niet normaal. Nog nooit zoveel lasers op een fest bij elkaar gezien in combinatie met allerlei lichtbakken. Wat een show gaven ze weg. En die ronddraaiende lasers om Tiesto heen, wat was dat vet zeg!
Verder best veel TAérs gemeet. Natuurlijk met Tijs, Dave en Onno er naar toe, wat zoals gewoonlijk al erg gezellig is Daarna op het feest zelf naar de pre meeting ta ers gegaan en daar nog even staan praten en feesten. Erg gezellig om iedereen weer eens te zien, meetings lopen vaak in de soep namelijk
Pffff voor de rest alleen maar positieve dingen, de negatieve dingen ben ik ook allang vergeten

Old Post May-11-2003 08:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ D-Man
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

sodeju, dat was gaaf zeg!!!
Vooral dit stukje:
52. DJ Ton TB - Electronic Malfunction
53. DJ Tiesto - Flight 643 (Original Mix)
54. Armani & Ghost - Airport (Essential DJ Team Remix)
55. Katana - Fancy Fair

En het laaste uur, Silence... oooohhh!!!

Die acts tussendoor duurden mij ook iets te lang, maar het was wel steeds goed voor de afwisseling, want 8 uur non stop trance gaat toch vervelen.
Het viel me trouwens op dat hij vooral veel echte trance-platen draaide. Relatief weinig progressive en techno.
Verder vond ik het allemaal best strak geregeld, ik was in 10 minuten binnen, hoefde nooit te wachten voor de wc, en ook nauwelijks bij de bonnenverkoop of de bar!

Ja, topfeest!
Ook die lichtshow trouwens... omg

Zo kan ik nog wel even door gaan denk. Eerst maar eens slapen (ben net pas thuis, klote NS, zetten ze extra treinen in die maar tot nijmegen rijden, )

Old Post May-11-2003 09:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ D-Man Click here to Send DJ D-Man a Private Message Visit DJ D-Man's homepage! Add DJ D-Man to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

Jop ook weer thuis gearriveerd. WAT EEN FEESTJUH ZEG TEEEEEERING.Ondanks de verschillende stukken van de set waren het stuk voor stuk hoogtepuntjes. Alleen het oerwoudoptreden van de braziliaanse band was nie helemaal 100%. (ze waren volgens mij in het verkeerde stadion) Verder zeeer tof dat de tribunes open waren. Zo kun je lekker chilluh zonder dat je wat mist. Verder was het weer super gezellig met de TA-mannen, echt top. het enige minpuntje aan de avond vond ik het groepje blinde-darmtoeristen dat mekaar af stond te... en te...... GADVERDAMME!!!!!!!! te vies voor woorden. En wat was ie toch weer in vorm onze man met de big smile, weet de spanning lekker op te bouwen. Kortom laat de liveset en dvd maar komen, ben wel benieuwd.

Old Post May-11-2003 09:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto In Concert - Gelredome Arnhem - 10/05/2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (99): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDesperately Need Id [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKay Cee - Millennium Strings [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:57.

Forum Rules: