najs me ny F1 säsong.. skräll att ferrari tog hem första gp då.. nu finns väl en svensk me som 2a förare oxå...var det inte för jaguar?? najs jue illa om dif åker ner...ändå ett av de bättre lagen som håller uppe kvaliten på ligan å allt
quote:Originally posted by Dj_ExOn *OFF TOPIC* SWE-TRANCE, varför ligger din sign på nelly.se? diggar iofs sidan just nu. När och om jag får en flickvän så ska jag köpa nåt där som en överraskning. Anledningen är att jag jobbar med/på Nelly.se Så jag har en liten mapp där för div. småsaker...
Bajen plockar hem allsvenskan i år! Armin Och Bajen - det är grejer det!
quote:Originally posted by Amnezia najs me ny F1 säsong.. skräll att ferrari tog hem första gp då.. blev ju heeeeeeelt förvånad att ferrari vann hehehehe missade dock tyvärr det mesta av loppet.. såg typ lite i början och lite i mitten bara vann dem stort eller?
___________________ Daniel
De här var bland det tråkigaste F1 lopp jag sett. Ferrari dominerade totalt. jag tror Schumi var 50 sek före 3:an Alonso och hann varva fram till 7:e plats. Inga krasher inte många omkörningar nej detta var nog det råkigaste jag sett. ända bra var att Räikönnen körde av på 98:e varvet
Hata, Hata, Hata Göteborg!
___________________ Going... Going...
quote:Originally posted by AC. Hata, Hata, Hata Göteborg! damn right!!!!!
quote:Originally posted by AC. Hata, Hata, Hata Göteborg! hata oss bara för att vi e så jävla bra... va ju snällt
quote:Originally posted by Kongo_kim OMG OMG Peter Forsberg har skrivit på för Modo. Tommy Salo väntas också skriva på för dom. http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,445019,00.html
___________________ man with no sig
såg ni vancouver - colorado. jävligt otäckt när han bryter nacken på killen
quote:Originally posted by Kongo_kim såg ni vancouver - colorado. jävligt otäckt när han bryter nacken på killen Ehh va? Posta länk också..
quote:Originally posted by Kongo_kim såg ni vancouver - colorado. jävligt otäckt när han bryter nacken på killen vaaa.... har du nån länk till det???