|
Zo dan, was weer een heeeeel erg vet feestje zeg, echt super! 
Zal maar beginnen met de minpunten, dan ben ik zo klaar. Grootste minpunt voor mij was de drukte op de snelweg. Ik ging 9 uur weg van huis, vriend van me ophalen wat allemaal beetje lang duurde. Uiteindelijk zaten we iets voor tienen op de snelweg denkik. Hebben we gvd 2 uur in de file gestaan of door een ongeluk of door wegwerkzaamheden, ik weet het niet. Was dus pas om 1 uur binnen en begon met de klanken van Born Slippy wat opzich dan wel weer een leuke binnenkomer is. Ander minpuntje vond ik dat ze weer verschillende bonnen hadden voor eten en drinken. Gelukkig was ik hier op voorbereid maar dat vind ik nog steeds irritant.
Ik baalde ervan dat ik dus shokk had gemist en het eerste uur van Underworld, maaja niks aan te doen dus gewoon maar in de set van Underworld komen wat snel lukte. Optreden was echt vet vond ik, lichteffecten erbij was ook erg leuk. Als toegift hadden ze een heeeeeele vette plaat, vocals waren beetje in de style van Born Slippy. Kent iemand dit nummer, is die nieuw?
Daarna maar blijven staan voor Michel de Hey waar ik me altijd errrug goed vermaak. Hebbem al zo vaak horen draaien maar vind het zonde om hem te skippen om een feest. Ook dit keer draaide die weer geweldig. In het begin lekkere springnichtentechno . Het viel me op dat je echt superveel ruimte had, echt heerlijk. Compleet uit mn dak gegaan dus op Michel de Hey. Toen zijn we ff wat gaan eten. Broodje beenham 4 euro , nou niet dus! Broodje kroket dan maar. Was nog 3 euro maar goed, beetje aan de hoge kant.
Daarna richting Kevin Saunderson gegaan. Daar was ik in het begin niet echt van onder de indruk maar na een paar plaatjes kwam ik er wel goed in. Hij draaide een beetje kruising tussen house en techno. Techniek vond ik nie altijd even geweldig eerlijk gezegd. Hij liet leuke dingen horen wat erg knap was, maar soms kwam het nie helemaal uit de verf. Tijdens Devilfish - Man Alive ging het flink los, erg vetjes! . Plotseling nog aantal TA's gezien, Lex + broertje, Partyhardy, Snitz en Bas....altijd leuk Saunderson was lekker bezig maar ik wilde toch ff Misja Helsloot checken. Die Eurogrooves was echt een 'kutzaal'. Een zaal was het niet want het was buiten, maar het was erg klein en onoverzichtelijk. Toch draaide Misja een paar erg lekkere plaatjes, de sfeer zat er daar niet echt goed in, jammer. Toch zag ik verrassend genoeg wel 1 persoon erg hoog boven het bupliek uitspringen en dat kon natuurlijk niemand anders zijn dan Onno whehehe 
Toen was het tijd voor Umek . Gelukkig hadden ze die omgedraaid wat hij zou eerst om half 12 draaien, dus gelukkig heb ik hem niet gemist. Dit was denkik wel het vetste van de avond. Geluid in de technotent stond echt lekker hard en Umek begon gelijk te beuken. Echt gigantisch lekkere platen gehoord en echt compleet uit mn naadje gegaan  . Techniek van die gast is ook sick, klonk echt heel erg goed allemaal, super dus . Hij draaide nog een knaller met die sample die ook in organ donors - 4 tribes zit, erg vet nummer was dat.
Daarna weer snel naar de main gerend want Montana zou afsluiten. Na het laatste nummer Secret Cinema begon Montana gelijk hard en snel. Hij draaide 'die ene onbekende speedy j productie'. Dit nummer draaide Tiesto ook op Tiesto In Concert en Montana had em ook al op Shockers gedraaid. Ik werd echt compleet gek, wat een supervet nummer is dat toch, was volgens mij wel 8 minuten lang springen geblazen  (hij draaide em trouwens van cdr). Daarna nog aantal bekende platen gehoord zoals volgens mij zn nieuwe productie en ook Devilfish - Man Alive. Was dus erg vet! Rond half 7 zijn we de auto maar gaan opzoeken om naar huis te gaan.
Verder positieve punten: Goed publiek, lekker veel partyluitjes die echt voor de muziek komen, geen vervelende dingen gezien enzo, was super dus . De lokatie blijf ik echt een van de mooiste vinden, echt super in dat bos en aan dat meer met die laser aan de overkant. Lichteffecten op de main waren erg goed te noemen. Geluid op de main had iets harder gekund maar als je beetje vooraan ging staan klonk het gewoon goed. Geluid in de andere tenten was ook goed te noemen (waar ik geweest ben dan), vooral in de techno. Lichteffecten waren daar wat minder maar dat boeide me niet zo.
Oja, helemaal vergeten. Na Underworld, toen het podium moest worden omgebouwd, wred ff een leuke vuurwerkshow laten zien tijdens het wachten, zag er erg leuk uit, ook pluspuntje , verder vond ik alles door UDC goed geregeld.
Feest was top, jammer van de file 
Last edited by TranceFool on Jun-29-2003 at 14:25
|