|
Acda en de Munnik vind ik ook wel goed, en Nederlandse feestmuziek natuurlijk als het carnaval is
als ik niet naar Trance luister is het hetzelfde als Miss proxy, namelijk Rap en R&B, das best relaxte muziek, naar mijn mening
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|