Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kom just på att jag får ju tillbaks på skaten runt Mysteryland datumet... Får runt 5 papp i fickan...

Mmm om inte rsv dizzar mina avdrag så blir det 12-15papp tebax här... men en annan får ju inte det förrän i december tyvärr.. fast passar ju bra till nyårsfest :-)

Old Post May-19-2003 14:04  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

ingen avstickare till örebro...åhå den där
nä håller me där...bättre att ta sig till ett ställe där alla går på typ...
men asså 2 bilar låter mkt vettigare än en instabil minibuss helt klart......men asså den här sortens bil...hyundai Trajet bilgrupp N 7platser å ser ut som ac kan köra den mer än 110 så blir han oxå glad gick ju bra förra gången jue..den där danska polisbilen försvann rätt fort bakom oss..hehe http://www.avis.se/avisonline/se/av...9002FA647_N2_N3

e det nån mer som kan svara säkert på att dom kan me..???

Old Post May-19-2003 14:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

quote:
Originally posted by x-dream
Bara någon ställer upp på att åka mellan Stockholm-Gbg själv ju vilket inte är så roligt....

den biten fattade ja inte

Amnezia, ja trodde du var klar för att hänga me Pat & Andy, men de e du alltså inte? Jag fatta som så!?.
aja, bilen som du postade.. ser ju finfin ut, men ja tror hellre på två stora bilar me fem pers i varje

å sen de som planerar hämta ut bilar kan ju se till att vara minst 20 år.. för sist fick ju ja åka upp till sthlm för att lösa ut bilen de andra grabbarna var för små

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-19-2003 16:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

huumz vadå e nåra fler redan klara på å åka...tyckte alla skulle se om dom kunde jue...
jag + en till e redo..men vill inte säga för mkt innan linan e släppt..då kan jag boka bil å allt vad som behövs direkt...

asså beror ju på hur många som ska ner.....blire 10pers så e ju två kombis perfekt men blire 7 så e detta ett alternativ...
just nu känns det som d e flera 100 som e på så kanske ska hyra en buss

lol vaddå för små uppfatta det som vi skulle starta där jue

Old Post May-19-2003 16:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Kommer:
Paul van Dyk
Sven Väth
Marco Carola

Kommer inte:
Johan Gielen
Marco V
Dana

EDIT: Still too young.

Old Post May-19-2003 16:45  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

var står detta ac????

e det nått man kan lita på typ????

Old Post May-19-2003 16:53  Sweden
Glorie
Goodbye for now

quote:
Originally posted by Amnezia
huumz vadå e nåra fler redan klara på å åka...tyckte alla skulle se om dom kunde jue...
jag + en till e redo..men vill inte säga för mkt innan linan e släppt..då kan jag boka bil å allt vad som behövs direkt...

ja tror inte du förstod vad ja mena riktigt ja trodde du var klar för bilen me Patrik, men ok. du e inte det.. då hänger ja me..
för som JAG trodde.. e man redan klar för en annan bil, så e man ju inte intressant här

quote:
lol vaddå för små uppfatta det som vi skulle starta där jue

haha, JA:aaa vi skulle starta där, men hade ja sluppit hade ja gärna skippat att åka till Sthlm först! Det blev lite krångel ska ja säga.. fick gå upp halv 4 å ÅKA TÅG till Sthlm gick inga bussar till stationen då precis eftersom ja bodde 4,5 km ifrån den. Ni hade ju annars kunnat hämta upp mig i LKPG. Aja, whatever

Ett krav e ju annars att åka från sverige.. runt 9 på morgonen? skojar inte alltså inte starta 8 från sthlm som vi gjorde då hinner man leta vandrarhem i Holland me, som inte har hunnit stänga för dagen

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-19-2003 17:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by AC.
Kommer:
Paul van Dyk
Sven Väth
Marco Carola

Kommer inte:
Johan Gielen
Marco V
Dana

EDIT: Still too young.

hmm ok bara PvD som lockar mig än så länge då...men det blir nog riktigt bra tror jag jag är 99% att jag är på...kan juh alltid dyka upp något men nu ser det ut så iaf

Old Post May-19-2003 17:56 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

aha du menar den patrik... näe asså e rätt säker på att han sak åka men han e så svår å nå nu förtiden....han ska ju dessutom ha med sin brorsa å så tror dom nästan fyller en bil själva asså...

så e fortf intresserad här..jag+1

hehe jo minns d nu att d blev struligt...men 8 från sverige..då skulle alla behöva va på plats dan innan typ..ännu mer strul me bostäder å sånt jue... men visst minns jag vandrarhems kaoset

mind lungt d kommer bli bra...när id-t släpper linan då litar jag på att det är den som gäller..innan så e det ju bara å avvakta...
men ett id-t party utan gielen...ha nästan som julafton utan tomten...han e ju för sjutton deras maskot....

Old Post May-19-2003 18:48  Sweden
Glorie
Goodbye for now

Hello!

ju tidigare man e på plats desto bättre äre. man lär av sina misstag.. t.ex. så vet vi nu att vandrarhem inte har öppet på kvällarna precis... alltså e de inte smart att dyka upp efter sex på kvällen...drygt att ¨åka vid 3 på natten från sthlm, men de funkar... bara å sova innan ju om man inte drabbas av resfeber som ja

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-19-2003 20:49  Sweden
Amnezia
this...is...not...örebro

jo du har väl rätt som vanligt antar jag

d löser sig

Old Post May-19-2003 20:57  Sweden
Glorie
Goodbye for now

Read This!

de klart ja har koll

men de e inte så svårt att räkna ut att de inte e smart att anlända två på natten å hoppas på öppna vandrarhem vet inte va vi tänkte på riktigt. jaja, vi har lite roliga minnen iaf.. fan va ja skratta!

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-19-2003 21:43  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Mysteryland 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (30): « 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVadim Zhukov ID from 2004 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMEO - Sleepless (John Johnson Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:15.

Forum Rules: