 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Sharpsider
tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: Brussels, Belgium
|
|
|
Heb hier juist effe de volledigen biertopic doorgenomen en sommige dingen vinnek wel neig.
Kwist bvb ni da palm zo geliefd was bij de jeugd.
Daar is bij ons anders ni zo veel van te merken,en ik woon op 2 min van brouwerij de palm.
Kwoon trouwes ook op een scheet van Brouwerij Moortgat (Duvel) en die ligt inderdaad (net) in Antwerpen.
Jupiler is trouwes de beste Belgishe pils, nipt gevolgd door de pils van brouwerij de Palm: Bock Pils
Stella mag dan wel het bekendste zijn int buitenland, da stelt ni echt zoveel voor. Tis wel nog altyd beter dan Maes, ma toch...
Ah, trouwes, kent er niemand Malheur? Zalig bierke in 4 varianten: 4%,8%,10% en 12%
Den beste vinne kik persoonlijk den 10%, da's e lekker blond bierke,nen echten aanrader.
|
|
Jun-08-2003 23:01
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:53.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|