|
Ik ben ook weer net wakker, heb me ook goed geamuseerd gisteren Hier zijn de plus-en minpunten : (te lui om een fantsoenlijke review te schrijven )
+ veel tranceaddicts aanwezig : bobbytk, Belgian Bonzai, Gladius, Eagle´, TatanaGirl, Pier, Hydra, Steve-Austin, Fred Nova, ik, xcape, stanymi, Lytchix, maxxyme, Pez, _greggy_, Aghnar, oxy, DJ Tonks, Ambs, ... (sorry voor degenen die ik vergeten ben)
+ DJ Wout's set , wow. Echt een dijk van een set met oa Arome - Hands Up (DJ Scot Project Remix), Derb - Derb, Plastic Boy - Live Another Live, ... Ook knap gedaan hoe DJ Wout werd aangekondigd en opkwam.
+ Weeral een superset van Armin, alleen vond ik dat de muziek wat te zacht stond en dat hij iets te hard draaide.
+ Armin die Cern - The Message draaide, waarvoor dank.
+ DJ Regi die een getekende whitelabel recht in mijn armen smeet (iets van Steven Schellens aka Dreamzone, volgens mij de theme van de avond -> TranceLucent - Music is the Key)
+ Cor's set, met veel goede tracks en uitstekend gemixed, alhoewel de vermoeidheid toen al serieus begon door te wegen. Hij mag alleen wat meer lachen, eh Gladius 
+ Jan Johnston kan mooi zingen live (was het ook echt live?), een goed moment om wat uit te rusten. Het was een goed moment om effe wat uit te rusten 
+ De zitzakken (of hoe moet ik het noemen? ) in het Cokelab, waar je rustig kon gaan chillen. Ik ga er mij ook eentje kopen denk ik.
- DJ Regi die opende met de nieuwe Milk Inc.
- Chicane's set, beetje te live.
- Het geluid dat een beetje te zacht stond, vooral tijdens Armin.
- De sfeer was minder goed dan op AiB Outdoor. Dit kwam, imo, door het te zachte geluid en doordat er teveel top40-volk was, dat alleen maar de hitjes kent. Ik zie Armin toch liever in een klein tentje/zaaltje draaien (zoals op AiB Outdoor, AiB en in de Versuz -> alle 3 meer sfeer)
Tegen het einde van Cor's set ben ik naar huis gegaan, dus over de 2 residents die toen nog moesten draaien kan ik niet oordelen.
Mooi, nu wordt het uitkijken naar 5 december (Tiesto @ Versuz) 
PS: Hydra, ik dacht dat het Illusion 001 - Neverending was.
|