quote:Originally posted by Hell_Copter אבל מה אכפת לזיו בדיוק?! שימותו מצדו נההה "יש לו לב טוב"
___________________
quote:Originally posted by TinkerbeL נההה "יש לו לב טוב" קיצר הוא הומו דרך אגב... אמרו לי חברים שלי שהם ראו בגיא פינס משהו על זה שבסוף הסידרה שירן ורותם יהיו ביחד...
___________________ .
quote:Originally posted by Hell_Copter קיצר הוא הומו דרך אגב... אמרו לי חברים שלי שהם ראו בגיא פינס משהו על זה שבסוף הסידרה שירן ורותם יהיו ביחד... לא יודע אם שירן תהיה עם רותם.. אבל אומרים שבסוף שירן תהיה לסבית
שירן לסבית וזיו יהיה עם רותם ארז עם ענבר וכו' וכו'
כוססססססס תשמרו את המידע הזה לעצמכם..מישהו מנסה לראות פה את הסדרה בשקט
quote:Originally posted by Rising כוססססססס תשמרו את המידע הזה לעצמכם..מישהו מנסה לראות פה את הסדרה בשקט יש מצב... יאללה הלכתי להשלים את הפרק של אתמול ביי
quote:Originally posted by Rising כוססססססס תשמרו את המידע הזה לעצמכם..מישהו מנסה לראות פה את הסדרה בשקט צודק ב100000000000 אחוז!! מספיק כבר!@!@@!@!@:]
אוי זה היה פרק משעשע... עם אפרים הזה... טוב שהוא לא בכה וריקי הסתומה שהולכת להפיל את עצמה והראש בטטה שהולכת לדפוק את נירה צחוקיה חזקה
חופשי סתומה ריקי הזאת...
___________________ SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!
חחח הולך להיות בן זונה!!!!! רותם ושירן יהיו לסביות? ידידה שלי אמרה שאמרו בגיא פינס..
quote:Originally posted by Shahar חחח הולך להיות בן זונה!!!!! רותם ושירן יהיו לסביות? ידידה שלי אמרה שאמרו בגיא פינס.. רק שירן
אה יפה גם נחמד.. לדעתי הם התאכזבו שהם באו לפה וראו 5 אנשים שחיכו להם במקום 384343948 אבל חפיף
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA