Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Nou Blik jij hebt ook niet echt een hoge postkwaliteit moet ik zeggen.
___________________
Jun-29-2001 11:08
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Gelukkig weet Blik tenminste nog wat van muziek af..kunne we van jou niet zeggen nl...het enige wat jij als commentaar kunt geven is: "o, ik ga m gelijk d/l"...of..."gaaf nummer"...
damn...ben je de "welles-nietes" periode nog niet uit Lex? Nou..nog 10 jaartjes dan kom je in de pubertijd...kan je eindelijk eens een goeie beurt krijgen en dan zit je misschien wat vaker op de badkamer met je 'plassertje" te spelen i.p.v. onze threads te verneuken!
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-29-2001 15:09
Dwingo
RebelChild
Registered: Nov 2000
Location: Venlo, the Netherlands
----een replie a la Lex----
inderdaad!
Jun-29-2001 15:10
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
ok ok, ik geef toe, de kwaliteit van mijn posts zijn ook niet altijd even denderend maar dat hoeft ook niet altijd, vind ik dan
als ik iets post in de music discussion is het altijd een goeie post omdat het daar over muziek gaat (Ooit geweest Lex??j/k)
Miss P: beetje rustig a.u.b. we willen niet het niveau omlaag halen zoals bij de chillout is gebeurt.......