Registered: Apr 2003
Location: in front of a keyboard and a screen
på såna här resor kan ja iofs förstå att de trssar upp gränsen till 20.. fast å andra sidan är väldigt många lika omogna när de når 20 sträcket som när de var 18 lr whatever.. men antar att en 20gräns iaf filtrerar bort lite trashers.
Nov-18-2003 12:56
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by staz
på såna här resor kan ja iofs förstå att de trssar upp gränsen till 20.. fast å andra sidan är väldigt många lika omogna när de når 20 sträcket som när de var 18 lr whatever.. men antar att en 20gräns iaf filtrerar bort lite trashers.
Det är inte upptrissat, tror det är så att det är 20års gränd om man inte är i målsmans sällskap typ... på helger är det 23
Originally posted by reveal
Jag, Aendy, Bitch, Steve, Mind och Impulze kommer att bo bredvid varandra uppe på A-däck Fest? Tror det
Vi blir ännu en Ta faktiskt - mjz.
Nov-18-2003 13:01
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Yeah ska bli kul, jag håller med stefan..är alltid mycket snack och ingen verkstad... folk går alltid sina egna vägar när det kommer till kritan, hur som hellst så har ni juh redan sett att vi kommer vara ett gäng med a-hytter som ligger bredvid varandra (om allt går som det ska) o det kan juh vara en centralpunkt för alla TA:s...så kan man komma o gå..lär juh alltid vara nån där typ
___________________
Nov-18-2003 13:29
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by JayBee
haha.. mm jo det minns jag att vi sa men jag hadde glömt bort helt och hållet om det. men laszlo du är väl inte över 20? eller tar du risken?
Klart som korvspad jag är 20 Fyller 21 på julafton
Vissa fraser kan verka stötande varför jag avsäger mig allt ansvar för eventuellt trubbel vid felaktigt bruk. tex. Saanko luvan vai tanssitaanko ensin?
Vissa fraser kan verka stötande varför jag avsäger mig allt ansvar för eventuellt trubbel vid felaktigt bruk. tex. Saanko luvan vai tanssitaanko ensin?
Simma lugnt // SteeeVeee
haha, du postade ungefär samma inlägg inför förra kryssningen, tror det var exakt samma länk
___________________
man with no sig
Nov-24-2003 11:50
verminator
.
Registered: Oct 2000
Location:
har du fortsatt samme mobilnummer steve
Nov-24-2003 12:09
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by verminator
har du fortsatt samme mobilnummer steve