Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Paintball
Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

moderna paintball kulor är 100% miljövänliga.

om du är hungrig kan du tillochmed käka dem, fast det smakar inte så gott. det går bort i tvätten om du träffar kläder.

det är olagligt att spela på komunens mark eller på någon annans tomt. det vi gjorde var att vi kände en mark ägare och spelade på hans mark. ioförsig var banan vi spelade på lite utanför hans mark men men.

kom ihåg, säkerhet först

det är alltid lika kul när någon berättar för mig att de har fryst paintball kulor och skujutit stenhårda kulor. detta är en lögn om de inte gjorde det för typ 10 år sedan. paintball kulor går INTE att frysa (de gjorde det för cirka 10 år sedan eller nått sånt)

Old Post Oct-02-2003 17:40  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

kan man skjuta paintball i minusgrader? hur är det med det där..måste veta om det blir några winter-battles

Old Post Oct-02-2003 17:42 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jepp så är det reveal... har man slit på kulor går det även bra med Findus fiskpinnar

Jaybee... antar att du har koll på vilka Svenska & internationella siter som finns för paintball
Typ online shop å sånt... man kan kolla pickadoller å sånt med priser
testa APG's websida, där finns hyffsade priser och så. och du vet ju vart butiken ligger

APG

om någon funderar på att köpa så kan jag följa med som rådgivare. jag medverkade som rådgivare när kenny köpte. det funkade bra va kenny?

det är alltid kul att folk köper puffror, och det är inte alltid så lätt att veta vad man ska ha/ hur det funkar. så däg bara till.

Old Post Oct-02-2003 17:43  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

quote:
Originally posted by mindshooter
kan man skjuta paintball i minusgrader? hur är det med det där..måste veta om det blir några winter-battles
som sagt så fryser inte kulorna. spela paintball i snön funkar, se bara till att du klär dig varmt (det kanske kan påverka vapensystem med sämre kvalité och sånt, dessutom rekomenderar jag att köpa expansions kammare och man ska spela i snön )

Old Post Oct-02-2003 17:45  Sweden
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jepp så är det reveal... har man slit på kulor går det även bra med Findus fiskpinnar

hahah..stävä-humor

Old Post Oct-02-2003 21:08  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dragonfly_
tranceaddict

Registered: Sep 2003
Vinterspel och frusna bollar...

Jag har provskjutit med jaybee i minusgrader och det som händer är att vapnets gas inte hänger med. Man kan spela med luft istället. Det finns även speciella bollar att köpa. Jag köpte ett år, men fick problem med vapnet ändå. Vi hade tänkt oss vinterspel med vitkamo och hela grejen, men hade inte råd med vinter och sommar utrustning.

Old Post Oct-03-2003 12:03 
Click Here to See the Profile for Dragonfly_ Click here to Send Dragonfly_ a Private Message Visit Dragonfly_'s homepage! Add Dragonfly_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dragonfly_
tranceaddict

Registered: Sep 2003
Länkar om Paintball

Ni efterfrågade länkar om paintball. Här kommer några. Har inte kollat det här med Jaybee, han kanske har andra. Jag försöker få med en bild på halsskydd som jag använder...
www.action-paintball.se/skydd.htm exempel på utrustn kostar 99 kr
http://www.samuraj.nu/start.php Här kan man byte sälj/köp utrustn
http://web.stratec.nu/info/art.asp En artikel om paintball reglar banor m.m.

Old Post Oct-03-2003 12:59 
Click Here to See the Profile for Dragonfly_ Click here to Send Dragonfly_ a Private Message Visit Dragonfly_'s homepage! Add Dragonfly_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

fan va jag e sugen på att spela.... får se till att åka upp till sthlm nån gång så jag kan spela med er.... hehe

Old Post Oct-03-2003 13:10  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Hmm, det är inte utan att man blir sugen på att skaffa grejer.. kanske till våren.

Paintball-diskussion fortsätter HÄR

art of trance - breathe (dawnseekers rmx) +fav

Last edited by mindshooter on Oct-08-2003 at 13:20

Old Post Oct-03-2003 15:26  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Paintball
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 6 7 [8]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRadio FG! track played by Sami Dee. Please ID [2002] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOgenki Clinic - First Light (James Holden Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:10.

Forum Rules: